Gå til innhold

Bli kjent - Hvaler/Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Hvaler og kjenner nesten ingen her eller i Fredrikstad.

Jeg er 31 år og venter mitt første barn med min flotte samboer i januar.

Hadde vært veldig hyggelig å treffe noen med barn i magen. Denne tiden er så spesiell, og jeg føler veldig behov for å dele tanker og opplevelser med noen andre som også er så heldige å bære på en liten en : )

Vi kunne feks gå på kafe eller liknende.

Jeg er blid og omgjengelig.

Ha, ha! Dette ble veldig kontaktannonse : )

Sleng deg med da vel, så snakkes vi!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138482735-bli-kjent-hvalerfredrikstad/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei-hei!

Vi er i en litt lik situasjon kjenner jeg; dvs: jeg har barn i magen i en by jeg knapt kjenner noen i. Igrunn en litt lei situasjon siden behovet for å dele tanker og opplevelser "face-to-face" er større og viktigere!

Selv bor jeg på østsiden i Fredrikstad og har termin i beg.av mars. Just nu alene, men min kjæreste kommer flyttende inn til meg, hos oss, i midten av oktober. Har bodd her i snart 3 år men siden jeg har jobbet i Sverige i disse årene har jeg ikke greid å lage det nettverket som jeg trodde jeg skulle greie osv. osv.

Så; jeg er gjerne med på kafe e.l:-) Har mye fritid siden jeg ikke kan jobbe med løsemidler og div. nå, phu;-) Så formiddagene er også ledige.

Hilsen Lillian

Annonse

Hei Napolina, jeg får ikke til å ta turen til Peppes i kveld men tar sikte på Katti morra! (Håper dere koser dere osv.)

Veldig spennende, føler jeg skal på deit & greier, fnis!

Jeg skal såklart snuse opp lykkelig aura lett som en plett:-D

Vi sees!

• 2 uker senere...

Hei.jeg er ny her og venter mitt første barn i slutten av mars.

Bor i Fredrikstad, øssia.

Hadde vært koselig å bli kjent med flere her i samme situasjon siden jeg ikke kjenner noen som er gravid nå.

min e-mail adresse er :[email protected].

veronica

• 2 uker senere...

Hei:)!

Jeg bor egentlig i Oslo, men er mye i Fredrikstad. Skal flytte hit når terminen nærmer seg (1. April. 09). Hadde derfor vært meget hyggelig å bli litt kjent med noen andre, med barn i magen, i denne byen. Forstår det slik at en del av dere skal treffes på "Katti" 10. 01? Vet ikke akkurat hvor det er, men blir vel ikke så vanskelig å finne;)

Smil fra meg

• 2 uker senere...

Heisann! Bor på Øssia jeg også :) nærmere bestemt Torp. Har ikke termin før 7.mai så henger litt bak dere som allerede er kjent på treffene (12. uke nå).

Jeg kjenner folk og har nettverk her, men er gravid alene....synes det er bittelitt ensomt. Hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide :)

Send meg gjerne et brev på profilen min :)

Heisann! Bor på Øssia jeg også :) nærmere bestemt Torp. Har ikke termin før 7.mai så henger litt bak dere som allerede er kjent på treffene (12. uke nå).

Jeg kjenner folk og har nettverk her, men er gravid alene....synes det er bittelitt ensomt. Hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide :)

Send meg gjerne et brev på profilen min :)

CissiDL

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg også bor på Øssia, nærmere bestemt kongsten. Har termin 10 februar og er 22 år.... Hadde vært koslig å blitt kjent med flere gravide :-) er nå i uke 25 :-) bare å skrive brev til meg på profilen min, eller skrive mail til meg på : [email protected] :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...