TuFB Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hvor gammel var babyen da du var borte en natt fra babyen din for første gang? Jeg skal være borte fra gutten min når han er 4.5 mnd, og lurer fælt på hvordan det kommer til å gå for mammahjerte mitt!:-) Samboeren min skal være hjemme med han, så jeg veit jo at det kommer til å gå kjempebra med babyen! Jeg fullammer, og har nå fyllt opp fryseren med morsmelk, og har selvfølgelig sjekket at han tar flaske! Det er fortsatt en tid før dette skal skje! Regner med at noen av dere svarer "det ville jeg ALDRI ha gjort - hvert fall ikke før han er......konfirmant" - men er egentlig ikke dere jeg vil høre fra!!:-) Sorry tupper!!
tertilus Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg var faktisk borte en natt fra babyen min da han bare var åtte uker. Var helt på felgen etter utallige søvnløse netter, så dro til en venninne for å sove litt. Synes ikke det er så farlig når det bare er snakk om en natt. I hvert fall ikke når den skal være sammen med pappaen sin! Kos deg du Må nevne at jeg dro hjem så fort jeg kunne dagen etterpå..
TuFB Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Takk for den!! Er jo bare for en natt - men er jo for MIN egen del! Skal være med på hyttetur med kollegaene mine, men som sagt er jeg bare med et døgn! Kommer til å dra hjem igjen så fort som mulig på søndag jeg også:-)
Zitro Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Så sant babyen min hadde tatt flaske fint, så kunne jeg reist fra henne på den alderen. Men siden min er ei som ikke tar den flaska, så er jeg dømt til å ha henne med meg hvor enn jeg drar... :-) Men guttungen, som tok flaske, sov hos bestemora si når han var 3 mnd. Gikk helt fint det. Han sov tom bedre der...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Går nok helt fint med pappa og babyen! Bare sørg for å "øve" litt med flaska om det er en stund til du skal dra. Her tok gullet flaska fint fram til 6-8 uker (pappa måtte gi kveldsmat så mamma fikk sove litt), men når han var noen mnd og jeg skulle til tannlegen var det plutselig flaskenekt (da hadde han ikke fått flaske på flere uker), så ble en smule småstressa når jeg fikk en tlf fra sambo om at jeg værsogod måtte komme hjem og amme (og jeg som hadde god tid og gjort noen ærend i tillegg) hehe. Blir litt verre å bare komme hjem en liten tur om du skal på hyttetur
TuFB Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 Kan ikke bare stikke hjemom en tur nei:-) Var på kino i går, var borte i 1t 40min - og da ga bestefar han flaska, og det gikk fortsatt bra! Men er noe med å gi innimellom framover ja, godt tips:-) Det jeg er mest spent på er om jeg kommer til å kose meg, eller om jeg kommer til å "dø av lengsel". Tenker at det er jo bra at sambo kan få dette døgnet også! Spennende:-)
hallais Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Det går nok kjempefint. Jeg var ei natt borte fra snuppen når han var åtte uker, og skal være borte fra han i 3 dager når han er 6 mnd. Jeg synes det er vondt å dra, men koser meg når jeg er borte så lenge jeg er trygg på at han har det bra, og så blir hverdagene når en kommer tilbake enda bedre!!! Og så er jo disse fedrene temmelig dugelige som foreldre også da : ) Kos deg du!!!
ALMA1 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Var borte fra gullet 1 natt da hun var 3 mnd,og hun tok ikke flaska....ble matet med skje kl 02 og sov til morgen....da kom svigermor med henne slik at jeg fikk puppe....Det var godt,men drømte om henne om natta,hehe...Og tenk hvor fint det er for far og få prøve seg heelt alene,godt for han det.Kos deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå