to tette Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 nå skal vi flytte til en leilighet som ligger i 2. etasje, den gamle barnevogna blir et mareritt å drasse opp å ned, noen råd om hvilke vogner som er egnet? Jenta er snart 5 mnd. (lett vogn som kan slåes godt sammen)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg har oth urban jungle og oppfatter den som ganske lett (og nå trenger du ikke å kjøpe bagdelen kanskje - siden han er 5 mnd og ryggstøtten kan legges helt ned om jeg ikke tar feil (har ikke bytta selv enda)... De har den forøvrig på salg på barnas hus fikk jeg vite i dag. Kan jo dra og sjekke den ut.. Den har også et sånt "festedigs" så når du legger den sammen så er den lett å bæres.. men tar litt plass da, så kanskje ikke beste om du har liten bil..! Du kan jo også lese på http://www.barnevognguiden.no/
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 teutonia s3 spririt er genial.. lett og ta ned og opp.. kan ikke skryte nok av denna vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå