Gå til innhold

Kjære Hannah og Siri.................skjønner godt at dere vil klikke i vinkel nå=)men

Anbefalte innlegg

Tatt i betrakning hvor få tråder jeg faktisk har lagt ut her den siste tiden så regner jeg med at dere er såpass oppegående mennesker dere ser behove yppert og jeg har for å forsvare oss mot denne *en smule i ubalanse* anonym ligaen=)

Så jeg ønsker dypt at dere kan få enkelte anonyme til å bli litt mer på pass med språkbruken sin her, for teller du anntall innlegg av anonyme med stygg ordføring kommer de langt over 1 plass her, selv med meg og Yppert samlet. Så regner med at de få fi.... ordene som har sklidd ut av fingrene mine i noen få innlegg her er noe dere ser igjennom fingrene når dere virkelig ser hva anonyme *en smule i ubalanse ligaen* klarer å lire fra seg med direkte person hets, grov overtramp med mer eller mindre personlige overgrep og så klart alle disse stygge uttalelsene=)

Håper du/dere får en videre hyggelig dag, selvom jeg godt forstår at håret deres kan reise seg litt av slike anonyme.=)

Fortsetter under...

Hvis du stiller inn verktøylinja litt på pcn, så kan du forstørre skrifta her tjukka!! Dette innlegget var skrevet til Jordmor Siri og Moderator Hannah! Anonyme annenrangsmennesker som deg mangler visst oppdragelse og respekt for driverne av nettstedet, ettersom du plutselig svarer på spørsmål som går rett til ledelsen. Angelica har mer enn nok unger og tar seg utrolig godt av dem akkurat som jeg gjør med mine. Mulig du burde få den sprengte fis..rin... din ut av Ris og Ros fremfor å angripe uskyldige brukere du ikke kjenner..skjerp deg sjøl:-)

Veldig mange anonyme har en stor trang hele tiden til å dra inn barna i anonymforum/tråder/innlegg ved å hetse nick og deres evt tragiske evne til å ta vare på barna.

Selv så har jeg aldri trang til å svare på tiltalen på noe som helst måte.

Grunnen er enkelt: Anonyme er tomme for argumentasjon og strever vilt etter å hive bunnløs hets i håp om å treffe et sårt emne. Hadde jeg derimot latt anonyme treffe det såre punktet ville nok nicket mitt vært dødt og begravd for mange år siden,.... DESVERRE anonyme annser jeg dette som et nettsted og har som sagt ingen problem å skille virkelighet fra et nettsted=)

Mer enn jeg kan si om en del anonyme desverre.

Annonse

Vil du krangle om hvem som har barn eller ikke så kan du pent forflytte deg til kranglesiden gitt, slikt overoppsnasig tullprat annser jeg som verdiløst å diskutere på ris og ros desverre.

Ha en fin dag videre med to tette??

Lurer litt på hva du hadde for mange år siden da.......kanskje på deg... bleier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...