Flo_Isak Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei! Jeg lurer på om det er flere her ute med små biler. Jeg har en liten opel corsa, og lurer derfor på hvilken vogn som tar minst plass. Hvilke vogner har dere til deres små biler?
neemii Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg var å prøvde vogner på lørdag, og fikk inn en OTH vogn i bagasjen på min knøttlille Nissan micra!=) Liker vogna godt, så i og med jeg fikk den inn, så blir det den vogna!=)
desember80 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Vi har en liten shabby Mazda og fikk lov til å "prøve-putte" ei emmaljunga cangaroo vogn som vi endte opp med å kjøpe (med citybag). Vi er veldig fonøyde, spesielt siden den i tillegg til å ta liten plass, veier veldig lite...Lykke til med valget!
It's all about me Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 TFK og Bugaboo blir veldig små sammenlagt. Begge disse får garantert plass.
Flo_Isak Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Takker for svarene. =) Får ta meg en tur å kikke snart. Har egentlig hatt så lyst på Quinny, men får vel ta meg en titt på disse andre. Kanskje jeg ender opp med annen bil også, hvem vet....?!? =)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 OTH inn i Micra??? Merkelig. Jeg sliter jo med å få den inn i min Audi, må jo lirke den inn. ta en kikk på Easywalker eller Bugaboo, de blir begge små sammenlagt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 emmaljunga citycross går inn i min peugeot 206 på "høykant"
vår baby Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Hei. Har samme bilen som deg. TFK får plass. Jeg tar bagen i bunnen, deretter setter jeg understellet oppi der. Funker bra det. Legger bare noe plastikk over bagen slik at den ikke blir skitten. Tror du kan få plass til en del vogner som blir små sammenlagt bare du prøver deg fram litt:) Fram med målebandet!
Flo_Isak Skrevet 19. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2008 Til : vår baby Har du corsa med 5 dører? Har bare 3 selv, og lurer på om det kommer til å bli trøblete...? Er så glad i bilen min, så vil ikke bytte den med mindre jeg MÅ....
vår baby Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Hei. Har 3 dørs jeg også Er litt trøblete, men det går. Hadde virkelig ikke lyst til å bytte bilen ut ennå. For å få plassert ungen i bilen uten å måtte inn i baksete fikk jeg koblet ut airbagen i front. Har da bilsete der. Skal ikke være noe problem så lenge man ikke har airbagen på. Jeg har faktisk blitt overasket over hvor mye jeg kan få inn i det lille "store" bagasje rommet. Særlig da vi var på ferie i sommer:) Tror ikke du trenger å bytte ut bilen din. En ting er sikkert her i gården, kommer nr 2 blir det ny bil... Tihi.....
Flo_Isak Skrevet 20. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2008 Takker for fine tips. Har også tenkt tanken med airbagen, for å slippe all bøyingen i baksetet... Samboer mente vi bare kunne "klippe ledningen" men må vel kanskje innom et verksted å få det gjort.... =)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 I tidligere innlegg er Teutonia Timmy nevnt. Skal visstnok være en liten vogn. Vi har en mindre stasjonsvogn (Volvo V50), og da vi skulle plukke ut Emmaljunga vogn så måtte vi krype ned på City Cross (89x60x47cm). Superfornøyd med at vi kan sette den inn begge veier i bagasjerommet. Mulig den er for stor til din bruk da, men er en god vogn
vår baby Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Greit å koble den ut på verksted slik at den kan kobles til igjen. Masse lykke til i vognjungelen...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde også en corsa (snufs),når vi hadde bare 1 barn. Fikk plass til en basson duovogn jeg,hvis jeg demonerte den og la bitene rundt omkring i bilen Tungvint,men jeg gikk for det meste. Hadde også barnet framme til vi bytta til bilstol nr 2. Måtte kvitte meg meg den når vi fikk en til,men jeg skulle ønske jeg slapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå