enik<3M06&L08<3 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 jeg føler at jeg har så lite melk nå, og innimellom dier mini mye, og da ligger han og kaver og krynter og blir skikkelig irritert på puppen! men viss jeg klemmer så kommer det enda melk ut! men de føles liksom så unormalt tomme! vet jeg kan pumpe, men når? når han er ferdig med og spise? så jeg bare pumper det tomt? han spiser ganske ofte, så jeg vet liksom ikke når det er lurest, plutselig trur ejg han er ferdig også er han ikke det... kan det athan har sprutgulp gjøre at han spiser oftere? at han gulper opp igjen alt liskom?
Mai_jente Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Har opplevd det samme her... ble skikkelig frustrert...jeg begynte å oumpe hver gang hun hadde lagt seg for kvleden,for da var det litt lenger til neste måltid,drikker også amme te mellom måltider og kjøpt WELEDA brystolje det synes jeg hjalp litt. Fikk et tips av jordmor: ikke bli frustrert når det ikke kommer mye ut,kjøp isterning poser til å lagre melken i,de kan etter fylles:) og det er mye billigere!!! Fikk også resept på en nesespray som virker med en gang hvis melkegangene er litt tette... Alt dette har nå gjort at jeg slapper veldig av og har fått MASSE melk!! lykke til:)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Opplever også det samme som over, godt å se at noen har løst dette. Hvor mye ca pumper dere ut? Til det er tomt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå