nurk07 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Satt inn to egg 2 august, og testet positivt dag 12 etter innsett. Var kjempekvalm forrige uke, men nå er den plutselig helt borte. stikkingen i puppene er nesten helt borte også. Tok ny test i går som var positiv, men hcg kan vel henge i en stund? Synes det er så tidlig at symptomer skal forsvinne. Noen som har erfart noe liknende? Tok BP i dag og får vel dommen om noen dager. Takk for svar- er kjempefrustrert nå! Mie
Alvepia *happy mum* Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hei. mitt første forsøk var det likens, ei uka va jeg kvalm og slikt... plutselig ble det borte... men bare ei lita uka dobla det seg opp igjen.. men jeg mistet i ma i uke 8+5.... satser på nytt nå med frys:) Håpet er ikke ute enda:) Krysser fingrene for deg:)
nurk07 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Takk for svar! Ja det er bare å håpe inntil det motsatte er bevist. Ønsker deg masse lykke til med fryseforsøket!
elma2006 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hei! Jeg hadde det også slik, plutselig ble jeg usikker på om jeg var gravid enda...ikke noen god følelse det! (og grav.testen vil nok uansett vise gravid...). Men med meg gikk det i hvert fall fint - fikk en gutt for et halvt år siden;-)! Jeg tror kanskje at begge eggene hadde festet seg, men at det ene ikke ble til noe....men dette fikk jeg aldri bekreftet/avkreftet. Lykke til!
milk Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg hadde det akkurat på samme måte, plutselig var alle tegn på graviditet borte. Var sikker på at håpet var tapt denne gang også, men jammen hadde knøttet det kjempefint i magen min:) De tegnene kan varierer fra dag til dag. Lykke til videre:)
nurk07 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 Å nå ble jeg glad! Får svar på blodprøven i orgen og må jo bare stole på resultatet av den. Sammenlligner veldig med min første graviditet (som gikk bra) og ingen ting lilkner denne gangen, men det er vel helt normalt. Takk for tilbakemeldinger:-)
milk Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Hei, hvordan ble resultatet på blodprøven? Håper alt er i sin skjønneste orden:)
nurk07 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 Hei, Overraskende bra. Hcg på 1600! Lurer på om jeg hørte feil.. har bestemt meg for å ta ny i morgen for å sjekke om det har økt eller gått ned. Da jeg var gravid sist tok jeg BP to dager tidligere enn nå, men hadde bare hcg på 56 og hadde masse symptomer, nå har jeg mye høyere men ingen sympt. Man kan jo gruble seg ihjel..
milk Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Hei, så flott:) Ja, det er merkelig, men er nok ikke noe fastisvar på graviditetssymptomer;o) Dette går nok kjempefint!! Lykke til videre i svangerskapet!! ) Du får krysse fingrene for meg som snart skal prøve TIN-forsøk;o)
nurk07 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2008 Kjempebra! Hcg på over 5000 så NÅ kan jeg endelig glede meg og tro på at jeg faktisk er gravid. Blir spennende å se om det er en eller to inni der... Masse lykke til med fryseforsøk "milk"! Krysser alt jeg har for at du lykkes.
milk Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk:) Oj, så flott å lese at det går så fint med deg!! Jeg har tatt min første tablett i dag;) Ja, tenk om du får tvillinger! Blir jo helt utrolig spennende på UL! Lykke til!! P.s. Vi må få høre om det er en eller to der inne;)
nurk07 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2008 Var på UL mandag og så lite bankende hjerte. Var sikker på at begge eggene hadde festet seg denne gangen, men blir bare ett lite nurk ser det ut til. Mannen ble ganske så lettet.. Uansett helt fantastisk! Magen har begynt å vokse- tidlig... så må kanskje si noe på jobb snart. Håper du ligger bra an med fryseforsøk og ønsker alle lykke til med sine babyplaner fremover
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Hei nurk07:-)))) Gratulerer med graviditet. Så gøy. Kos deg masse i svangerskapet :-))))))))))))))))))
milk Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Så fantastisk:o) Gratulerer så mye med en minibaby i magen:)) Jeg måtte dessverre avbryte fryseforsøket i dag p.g.a at det hadde utviklet seg en eggpose på tross av tablettene:((( Utrolig leit, men hva får man gjort? Må påan igjen neste mnd. med tre tabletter per dag. Var virkelig ikke dette som var planen...( Men nå er jeg jo så heldig at jeg allerede en skjønn liten jente, det hjelper masse:) Lykke til videre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå