ønskerto Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei. Prøver å få svar inne her jeg. Tenker dere har litt erfaring med dette. Har IKM i disse dager(har ikke testet, orker ikke nedturen med negativ test.TR er bedre), har ikke stor sjangs å lykkes på egenhånd - hatt en runde p.rør som ikke gikk så bra. Men noen dager etter EL fikk jeg en merkelig følelse av at vi hadde lyktes nå - uten hjelp. Ikke pga symptomer - for det leter jeg ikke etter lemger, men en slags magefølelse. Noen dager etter fikk jeg en liten dråpe blod på papiret. Tenkte ikke på det som festblødning, men blod i urinen... (min far har hatt det og har fått kreft i blæra, derfor var det sikkert min første tanke.) Har en del mensmurring/smerte, men tenker ikke noe særlig på det siden jeg har hatt mye av det etter forsøket. Dette ble langt... Til poenget: Jeg har en merkelig smerte, en følelse av at det låser seg nederst i korsryggen/nesten over i halebenet. Det er ikke konstant vondt, men kommer plutselig og forsvinner like plutselig. Hadde jeg ikke hatt denne magefølelsen og den blodpråpen ville jeg tenkt at jeg må trene ryggen, men lest og hørt om at noen har merket at de er gravide ved bekkenløsning. HAr også strålinger nedover lysken og litt småmurring i korsryggen. Hva tror dere damer? Håper dere kan svare meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå