Mimsan Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er nå i gang med 4'de inseminasjonsforsøket. Mensen var selvsagt forsinket, og den bruker alltid å komme som en klokke. Men neida, to dager forsinket, noe som forskjøv hele syklusen så klart og som ødelegger hele planen for august forsøket. Har tatt dobbel pergotime for første gang, og sjekket folikklene på lørdag på Nordica. Da var de små, 3 stk på 10mm. Nå drar jeg på ferie på onsdag, og blir borte på sønd. Så ja, kommer sannsynligvis til å ha EL når jeg er borte. FAEN!!!! Da må jeg vente en helvetes mnd til. Og kalenderen utover høsten ser ikke morro ut. Det er noe med jobben hele jævla tiden. Kan ikke fortelle de hva jeg holder på med, for da blir jeg garantert omorganisert ut av firmaet. Sorry for det vulgære språket...måtte bare få ut litt frustrasjon!!!!
Kanskje i år? Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Bare få det ut! Her forstår man all type frustrasjon som måtte dukke opp. Sjeldent forsøk passer med jobb og alt annet her og - så forstår frustrasjonen din. Jobben har ikke noe med hvordan du lager barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå