lille oscar + bebis Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 vi er litt usikre om det er verdt å bruke pengene på... kom med deres erfaringer'!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Min erfaring er at jeg ikke har hatt bruk for det.
Sommerfugl78 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Bruker den ikke hver dag. Men greit å ha når jeg eks skal gjøre noe på kjøkkenet og jeg ikke kan ha han rundt føttene.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Vi har valgt å bruke lekegrind. Litt pga eldre søsken som farter rundt, men også til bruk senere når han beveger seg rundt og jeg må gjøre ting som å vaske klær, gå på do etc... synes det er greit å ikke måtte ha han med overalt i huset for å passe på.. (har ganske stort hus) Han trives allerede godt oppi der med alle lekene sine (nå 5,5 mnd) Men skal jo ikke bli sånn grind unge som er oppi der dagen lang, skal jo få lov å bevege seg rundt mye også.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 vi har lekegrind,og kommer ikke til å ta den vekk på ei stund. jenta vår er 11 mnd,og hun stortrives oppi der. vi har brukt den siden nyttår. hun har aldri gråte når jeg har satt henne oppi. hun leker der når jeg dusjer, vasker klær,støvsuger, lager mat... osv.. de har ikke vondt a å sitte der korte stunder av gangen. jeg har ikke bry til å måtte bære henne med meg når jeg skal gjøre noe,men straks jeg har gjort det jeg skal kommer hun opp så leker vi sammen. så jeg ville anbefale grind på det sterkeste!! da kan man gå på do,hente posten,ut med søplet og slike ting uten å måtte ha barnet med.... vi kjøpte vår brukt på finn.no for 400,-. som så ny ut,så det trenger ikke koste så allverdens!
Athina' Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Jeg hadde ikke klart meg uten, og var verd hver en krone!! Aiden er så aktiv at skal jeg få en pause og gå på do, ta en kaffe eller gjøre husarbeide må han oppi der, så jeg vet hvor i svarte han er og at han ikke skaper kaos! Så takk gud for lekegrinda(og vippestol og gåstol)! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå