Chaiemae Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Nå skal jeg gå hjem og gråte.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 NEEEIII!!! Åh, Chaiemae...vet ikke hva jeg skal si:((( Annet enn at jeg virkelig føler med deg:(( Jeg har håpet sånn for deg, og sjekket jevnlig etter oppdatering fra deg i dag. Det var virkelig ikke dette jeg trodde du skulle skrive:(( Dette var bare fryktelig fryktelig leit:(( Stor klem til deg fra meg
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Uff. Man vet jo ikke hva man skal si for å trøste i en sånn situasjon. Føler med deg og sender en STOOOOOR trøsteklem til deg!
Emiliten Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Åh!! Så urettferdig!!!! Jeg føler virkelig med deg og ønsker jeg kunne lette din sorg. Pass godt på deg selv nå! Stor og varm trøsteklem til deg!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Neeeeeeei uff vennen.. dette var ikke noe hyggelig å lese!!!! Jeg som var så sikker denne gangen, uff.. blir helt ordløs. Sender over en STOOOOR trøsteklem, hjelper sikkert ikke en dritt men jeg gjør det allikevel og jeg tenker på deg... Kleeem
Nøtt Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Årh, så utrolig urettferdig!! Føler virkelig med deg!
Cici03 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Uff dette var trist å lese Sender deg en god trøste klem
Kanskje i år? Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Så trist at det ikke gikk.....gråt ut og ta godt vare på deg selv.
LykkeligSomMamma Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Kjære deg, dette var triste nyheter! Gråt og få det ut, men ikke gi opp! Jeg er sikker på at du vil klare det! Kanskje Dr Lindenberg kan komme med noen gode råd for neste plan om du orker en runde til. Hang in there, føler med deg!
Raspberry Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Så kjempeleit!!! Ser du har satt deg på "ventelista" igjen, så da har du kanskje ikke tenkt til å gi deg? Ønsker deg masse lykke til!!!
74skytte Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Uff, så kjedelig. :-( Får desverre ikke gjort annet enn å sende deg en trøsteklem over nett. Klem..
tonemor72 Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Å være sterk er ikke å aldri falle å alltid vite å alltid kunne Å være sterk er ikke å alltid orke le å hoppe høyest eller ville mest Å være sterk er ikke å løfte tyngst å komme lengst eller alltid lykkes Å være sterk er å se livet som det er! å akseptere dets kraft å ta del i det. Å falle til bunnen slå seg hardt og komme igjen. Å være sterk er å våge å håpe når ens tro er som svakest. Å være sterk er å våge se et lys i mørket og å alltid kjempe for å nå dit...
Andalucia Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 Er fryktelig lei meg på dine vegne - har fulgt deg litt i det stille her inne. Skjønner din fortvilelse og føler virkelig med deg. Ta vare på deg selv og bruk tiden til å finne ut hva du bør og må gjøre framover. God klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Kjære Chaiemae. Dette var vanvittig vondt å trist. Jeg vet du har det forferdelig akkurat nå, og jeg håper du har noen som kan være den støtten du trenger nå som du har det så vondt. Tenker på deg ! God klem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 Dette var trist ( Det er dessverre bare å gråte for å få all sorgen ut. Hadde håpet at det endelig var din tur til å lykkes. Er sikker på at dr. Lindenberg finner på et nytt opplegg til deg. Har du fått en god begrunnelse for at det ikke gikk nå heller? Trøsteklem fra
Ann-ch. Skrevet 19. august 2008 #17 Skrevet 19. august 2008 Huff så trist Chaiemae. Ord er fattige men sender over en stor trøsteklem. Lykke til videre.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 19. august 2008 #18 Skrevet 19. august 2008 Veldig trist å høre dette. Kjenner jeg blir veldig lei meg på dine vegne. Har fulgt med i kulissene her og virkelig heiet på deg. Sender masse varme tanker og håper du får oppleve å bli mor en vakker dag. Stooooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå