Gå til innhold

Flere som skal ha tidskonto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har valgt å bruke delvis tidskonto med utgangspunkt i 54 uker med 80% lønn. Har valgt å gå i full permisjon i ca 8-9 mnd og så kombinere jobb og permisjon 50/50 i ca 4 mnd. Totalt sett blir dette det samme som 12 mnd i full permisjon både mht tid og penger.

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpion
Skrevet

Heisann!

Jeg skal også ha tidskonto:)

Begynner å jobbe 1 til 2 dager etter 8 uker. Driver mitt eget og må jobbe litt, men har gjort det 2 ganger før. Kjempe fint når en kan dra det utover lengre tid. Tror jeg hadde 1,5 år forrige gang

Skrevet

jeg begynner å jobbe igjen etter 3 mnd 1 gang i uka og etter 6 mnd 2 ganger i uka. deilig og forlenge permisjonen samtidig som man slipper å merke det på inntekt.

Skrevet

Hva gjør dere de dagene dere ikke har permisjon?

Jeg skal også jobbe etter samme plan, men mine jobbe-dager har pappaen perm, og da ble det visst vanlig permisjon.

Skrevet

Hvordan gjør dere med barnepass når dere begynner å jobbe litt såpass fort etter fødsel? Jeg har måtte ta direkte kontakt med aktuell barnehage for å få de til å bekrefte at de tar imot barn under 10 mnd i det hele tatt. Dagmamma er selvfølgelig et alternativ, men føler meg tryggere på barnehage. Dette er min første.

Skrevet

Kan jobbe endel hjemmefra, pappan er selvstendig og jobber hjemmefra.

Kan også ta med bebis på jobb noen timer.

regner med å sitte noen kvelder også. Får bare krysse fingrene for at jeg får et snilt barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...