Gå til innhold

Skal sette inn på Torsdag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

oioioi Jeg har vært på Ul i dag og skal inn allerede på Torsdag.Fikk jo så sjokk når hun ringte meg,for jeg var så forberedt på neste uke eller at det kanskje ble avbrutt.

Er det flere som skal sette inn da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var også på ul idag og kunne fått satt inn på fredag men utsatte d til tirsdag 26 pga ferien min, d gjorde heldigvis ikke noe å utsette :))

lykke til :))

Skrevet

Oki..hehe jeg skulle også gjerne ha utsatt d til neste uke,men skal få det til denne...hehe.Passet oss veldig dårlig denne uka egentlig men må bare synes jeg.

Hater jobbe til mannen min,han har ansvaret for en hel gjeng og må styre de.Men jeg sa han må være med,for det er jo ikke hver dag vi lager barn.vi er jo to om dette.

Skrevet

uff ja man må være 2 på innsettingsdagen syns jeg!! på ul er jeg ofte alene men d gjør ikke noe syns jeg!

jeg skal ha innsetting kl 12 den 26 og mannen min starter egentlig på jobb nettopp kl 12 hehe, men han sier fra til sjefen at han kommer ca 13.30, d går nok greit :)

Skrevet

Ja jeg også reiser alene på UL,men innsettingen må han ta fri ja.

Vi bor 6 timer unna så han skal få kjøre.Jeg vil ikke annspenne meg på tur hjem. Men da får han heller reise på jobben etter han har kjørt meg hjem. hehe

Skrevet

vi har heldigvis bare 10 min å kjøre :)

masse masse lykke til, håper vi få mai termin begge to :)

Skrevet

Madde masse lykke til til dere også..;)

Håper også på Maibebbi her,Mai er den store mnd i familien vår,så håper vi kan bringe den videre...***

Skrevet

masse masse skulle d stå ;o)

Skrevet

ingen i fam som har bursdag i mai her så vi syns d er på tide hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...