Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Noen som har erfaring med det, og hva er fordelene/ulempene med det??
Erlinda Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hei. Jeg har 2 stk som nå er 11 og 14 år. De begynte med babysvømming når de var 5 uker gamle. Den eneste ulempen jeg har vært borti, er at det blir litt større krav til badeplasser som vi skal til. F.eks når vi drar på ferie, så vil de til en plass der det er sklier osv. Det er en plass ( Orsa ) i sverige som barna liker seg veldig godt. Når vi er der, tar vi turen til Leksand ( badepark) en dag og det er kjempeflott for barna. I Orsa har de 2 sklier på det lille badeanlegget som er på campingplassen, det blir da bra nok etterpå. Fordelen må vel bli at man føler seg tryggere på at barna er vant til vannet. Mange sa at barna kunne bli tøffe for vannet igjen, men barna mine ble ikke det. Skal begynne på babysvømming nå også, når bassenget åpner.
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Vi starter snart på kurs nr 3 med snuppa vår. Har gått fra hun var 10 uker gammel og vi synes bare det blir morsommere ettersom hun blir større og tøffere. Har bare positive opplevelser og hun har kost seg veldig i vannet hele tiden. For oss har det ikke vært noen ulemper, bare veldig koselig og moro!
Loddengaard Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg er mor for første gang, og kan ikke svare for egne barn. Men jeg har erfart at mange babysvømmingskurs etter hverandre på samme barn, kan resultere i at barna må få lagt inn dren ved en senere anledning. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men noen. Et kurs eller to kan vel ikke skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå