Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er det flere som har vansker med å feste bilstoladapteren på understellet til OTH? Det er ikke feste for 2 av trykk-knappene på understellet mitt. Forhandler sier at det ikke er feil med vogna, og de jeg kjøpte adapteren hos sier at den skal passe på alle vognene til OTH..
oro1 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Du har antageligvis en 07 vogn og en 06 adapter. Det er kun 07 modellen som passer til 07 vognen. Skikkelig teit. Opplevde det samme som deg. 07 modellen mangler trykk-knappene på stanga så adapteren er laget på en litt annen måte. Bytt den i butikken!Jeg klagde og fikk ny hos Fru Lyng.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg får den heller ikke på, fikk vogna i dag og måtte prøve siden jeg så dette innlegget.. jeg har kjøpt 08/09 modellen og det finnes ikke fester til de to øverste knappene... SUPER IRRITERENDE!!!!! Har sendt mail til de jeg kjøpte den hos så får vi se hva de sier.. Grrrr.......
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 veeldig irriterende! Vet dere hvor en kan få tak i 07-modellen av adapteren da? Hvor har dere kjøpt?
oro1 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 hmm de øverste knappene tror jeg gikk greit for meg, men hadde trøbbel med de nederste. da vet jeg ikke om det er samme problemstilling for dere som med meg...
umpa lumpa Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Hos meg er det de to nederste knappene jeg ikke finner feste for. Vogna er kjøpt på lilleprinsen og adapteren på bebito. Men ser på barnas hus at de selger en som ser litt annerledes ut, noen som har prøvd den da? der ser det ut som det er flere klips i stedet for trykk-knappfester?
oro1 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 på min 07 modell er det trykk-knapper men de skal rundt rammen liksom og festes i hverandre ikke i rammen.
umpa lumpa Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 snakket med en butikk i går og der hevder de hardnakket at det kun finnes en bilstoladapter til OTH. Men hvordan ser deres adapter ut? Min har 4 trykk-knappfester og 2 klips (likedan som på babybagen) som skal festes til ramma. Men ser på bildet fra barnas hus at den ser litt annerledes ut? ser ut som det er 2 klips på hver side? passer evnt denne på 07mod?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå