Gå til innhold

Trangt bekken- planlagt keisersnitt

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

ja ta kontakt me fastlege og få røntgen, få oxo utskrifter fra sist fødsel (haste KS`et), du må sikkert inn til en samtale for å gå gjennom det som skjedde da, hvis ikke du allerede har gått grundig gjennom det i ettertid. Jeg slet me førstemann, ho stanget og stanget,til slutt lå de 6 sykepleiere oppå magen min og presset,var helt jævlig,ikke fikk de satt epidural heller og lystgassen tok de fra meg for jeg haaaaaang jo fast i den hihi, men ho kom til slutt uten noe hastesnitt selv om temaet var på banen,jeg hylte jo etter det jeg da :P men jeg hadde planlagt ks med andremann på grunnlag av trangt bekken (kunne henvise til første fødsel og røntgenbilder og kiropraktor jeg gikk til FØR noen av barna var født) hadde oxo problemer med nyra under det andre sv.skapet som oxo veide opp mot planlagt ks, men jeg vet ikke helt hva du sikter til,om du vil gjennom en vanlig fødsel igjen eller gå for planlagt ks. jeg angrer ikke et sekund på ks med nr 2,fantastisk opplevelse og ingen prob i ettertid så ihvertfall lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...