minou Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Var her mye med førstemann, nå er en ny pjokk kommet til verden og jeg får sikkert like mye behov for å skravle med likesinnede denne gangen. Men han har ikke fått noe navn ennå...gode forslag mottas med takk:-) Foreløppig er det vanskelig nok å ikke kalle ham "jenta mi" av gammel vane:-) Han blir heldigvis ikke fornærmet. Litt om pjokk: Pjokk sover hele dagen og spiser hele natten (nesten), totalt feil døgnrytme! Men han er så liten og tynn, så jeg må vekke ham ofte på dagtid og "tvinge" i ham litt mat. Ellers kan han godt sove 6 timer i strekk...og det blir man jo ikke feit av. (pluss at det blir jo ikke noe bedre døgnrytme av det heller.) Han har hjerteformet ansikt, verdens lengste føtter, litt mørkt hår og er undersjønn. Heldigvis er jeg forelska allerede fra dag én, nattevåk eller ikke.
vimsa;) Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 velkommen;) kjenner jeg smiler når jeg tenker på tiden du er i nå. har selv en jente på sju mnd og merker at jeg allerede begynner å grue meg til permisjonen er over.. har hatt det veldig slitsomt, men utrolig hvor fort en glemmer.. og hvor fort tiden flyr... kos deg masse med din kjære;)!!
1baby,og 1 spire Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Gratulere så masse med den lille prinsen din, og velkommen til oss.Har selv ei litta jente som blir fem måneder nå den 22.Er mitt første barn.Håper du får en fin tid her inne
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye med gutten. Er fersk her jeg også, har en liten jente på 2 uker. Har også en sønn på 2 år så det føles ikke ut som det er så lenge siden jeg var her. Det er uvant med nattmating igjen, er så trøtt at jeg holder på å stupe. Hun er litt urolig om natten så er en del våken. Vil helst ligge oppå meg å sove hele natten, men jeg sover ikke noe godt da. Er redd for at hun skal bli for varm. Men når jeg tenker etter så sov vi sånn med storebror den første mnd. også. Når hun da endelig faller til ro så skal storebror opp. Trøster oss med at det bare er for en liten periode : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå