hobbine Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Da va tia inne før min del...jippi..!!! torsdag sett eg mg på flyet å fær tell tromsø=) jett om eg e spent=) mitt første forsøk e faktisk bære ei uka unna...vest alt klaff=) kjenn eg e litt nervøs,mn gled mg vilt..herregud,tenk etter 2år med venting så e vi faktisk i gang...
♥Irbeni♥ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Åh Hobbine!!!!! Æ kjenn den følelsen såååå godt! Æ skal ikkje oppover til Tromsø før 12. sept. Da før mitt andre forsøk! Æ kryssa alt æ har og sei TVI TVI !!!!!!!
håperen Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Kjenner den følelsen ja!! Akkurat nå går bare ikke tiden fort nok.. en uker er ikke lenge, men kan likevel inneholde utrolig mange timer Lykke til, ønsker deg klaff på første forsøk!
optimistjenta Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 HEI:-) Ja d er godt når tiden for forsøk er der. Ønsker deg masse lykke til!!!! Uttak og insett er ingenting å grue seg for. Ventetiden er mye værre!!!! håper å høre fra deg som ruger snart da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå