Gå til innhold

Trenger svar fra en bære-guru!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang. mei-tai.. Snuppa elsker den, og jeg også synes det er moro å gå med den. MEN, jeg blir helt av i korsryggen, etter veldig kort tid... Hvorfor gjør jeg det da? Den er jo knytt etter alle kunstens regler.. Jenta mi er nå 9 kg tung, kan det ha noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kan bytte til ryggbæring? Det er jo bedre for ryggen.

(at jeg i det heletatt svarer, jeg er ingen bæreguru, men har en MT, da)

Skrevet

Hei. Det er en av grunnene til at jeg ikke har anskaffet meg det:-) Barna blir jo tyngre og kroppen vår trenger å leges før vi begynner med slike belastninger. Slik som bekkenet er jo veldig bevegelig etter en fødsel. Vi kan jo ikke samenligne oss med de nedi landene, for de går jo å bærer både vann og ved osv. De er vant til dette, men ikke vi i norge :-) Prøv å trene magemusklene litt da, det bruker å hjelpe på ryggmusklene. Lykke til.

Skrevet

Har samme problemet selv, bare at jeg bruker vevd sjal. Begynner å bli skikkelig tungt nå når han er blitt så stor, lurer på om vekten fører til at man ubevisst svaier ryggen. Er ihvertfall helt ødelagt i ryggen etter en stund og kjennes skikkelig godt når jeg tar han av. Så har begynt å øve på å knyte på ryggen, ikke bare bare å få til alene det må jeg si. Men er gode instruksjoner for ulike bæremetoder på tettinntil.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...