LykkeligSomMamma Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Nettopp ferdig med uttak og det gikk som en drøm. Hadde kanskje 8 follikler el noe og de fant 5 egg. Godt fornøyd med det, Dr Lindeberg ble forfjamset over at dette var øko-IVF (han har hatt ferie) og ga meg en klem. Uttaket gikk også strålende, var redd før men han tok seg god tid og kjente i grunnen ikke så mye til det. Vi spøkte og lo oss gjennom hele greia så går og humrer litt nå. Nå er det bare å håpe at ett av dem i hvertfall holder ut til onsdag. Tvi-tvi resten av dere også!
Mille38 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 5 er jo supert det! Lykke til:) Men kan jeg spørre hva øko-ivf er?
LykkeligSomMamma Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Takk for det alle sammen, godt å ha dere på BIM Mille38: Øko-IVF er egentlig det samme som vanlig IVF, men istedet for sprøyter så begynner du med pergo og runder av med gonal/puregon. Det passer best for kvinner under 35 som reagerer mye på pergo og lavdose hormoner. Jeg ble så snurt sist for da tok jeg full pakke bare for å ende opp med et egg som ikke delte seg og tenkte som så at siden jeg ploppet 5 follikler på pergo alene kunne jeg gå for økovarianten, mindre mas og mindre utgifter. På øko-ivf er det vanlig å få 1-5 egg så jeg er godt fornøyd
tubaluba Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Hei CathyS Jeg har også vært på uttak i dag, fikk ut 6 egg jeg. Kjekt at vi ligger likt i løypa da. Lykke til i morgen med de spennende nyhetene.. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå