Gå til innhold

Noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min hater å ligge på magen. Går greit noen minutter, og så begynner han å hylskrike. Sånn har det vært fra dag 1 omtrent. Fikk beskjed av HS at han må ligge på magen hver dag, men eg synes det er bare fælt hele opplegget. Prøver så godt eg kan å prate med han og være med han når han ligger på gulvet, men ingenting hjelper. Han er likevel veldig sterk i nakken selv om han har lagt lite på magen. Noen som opplever det samme med sine små? Og noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var jenta mi også...Måtte ha henne på magen i mange men korte stunder i løpet av dagen. Og når hun var i ekstra godt humør (etter søvn og mat) kunne hun ligge i noen minutter. Hjalp veldig å hoppe og herje rundt:) samme hvordan det ser ut:)

Skrevet

du må ikke legge han på magen for å trene nakkemusklene, du kan holde han på skulderen din, slik at hodet må holde seg selv, du kan holde han slik at rumpa og ryggen hans er mot din mage, du holder han da på magen og beina, (forstår??) så må han også støtte hodet selv.

du kan også ligge på rygg, med beina trekt sammen over deg, så kan han ligge oppå leggene-knærne dine, og hodet vil da henge litt over knæra, dette pleier å være populært, for da ser han rett på deg! stas!!

Skrevet

Min har heller aldri vært noe glad i å ligge på magen. Men når jeg sitter i sofaen, med ryggen mot armlenet og med knærne opp i sofaen, har han ligget mye på magen min og det har jo vært greit, får jo trent nakken og alt da.. Spesielt gøy hvis pappa eller noen andre sitter i den andre sofaen og snakker med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...