Gå til innhold

Barselgruppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt møte med barselgruppe ennå? Erfaringer? Skal i neste uke for 1. gang, og håper det kanskje er noen der det vil være ok å møte regemessig... Men skulle gjerne hørt om andre synes barselgruppe har vært en positiv opplevelse! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var kjempekoselig med føstemann, og gleder meg til ny barselgruppe nå. Veldig gøy å se unger som er like gamle som sin egen, og følge de gjennom utviklingen. De er forskjellige helt fra start! Og har ulike mammaer også. Spennende.

Veldig fint å kunne snakke med mammaer i samme situasjon også. Godt å høre at andre er like trøtte osv. Og fint å se de igjen etter flere år...

vi møttes hjemme hos hverandre, det er lettest når alle skal amme og skifte bleier i ett sett. Og det ble en fin anledning til å fikse opp litt i heimen... Vi holdt oss til veeldig enkel servering, kjeks, vafler og sånn. Det bør ikke bli en jobb liksom.

Håper du treffer mange hyggelige damer!

Skrevet

jepp, vi har en ganske stor gruppe, med 10 stk. ikke alle møtes regelmessig, men ca 5 av oss tar en kafetur, gjerne en i uka.

vi er i alle aldre, meg som er yngst på 26, til ei på 40, og jeg trives veldig godt i gruppa. vi som pleier å møtes, er alle førstegangs, tror det gjør at vi har ekstra stor glede av hverandre!

Skrevet

Vi har barselgruppe gjennom helsestasjonen, men vi har fungert så godt ilag at vi har hatt masse treff utenom de oppsatte timene også. (Også har det blitt med noen som ikke er med på HS, bare ellers).

Så for vår del har det vært en stor suksess. Vi har vært på HS sammen, på café, i åpen barnehage, besøk hos hverandre, vært ute og spist (uten de små) og kost oss masse!

Håper dere får en like fin gruppe som oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...