Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Noen som har erfaring eller anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Peg Perego Pilko eller MacLaren Techno.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Hadde Buggster, men byttet den i Maclaren Quest og er mye mer fornöyd. Buggsteren er en god trill, men Questen passer mine behov bedre (liten og nett, lett og legge sammen, datteren min kjempetrives i den, bedre og trille enn Buggsteren (paa flatt underlag - Buggsteren taaler litt mere "offroad" kanskje, ikke like bred bak hjula). Har ogsaa prövd Techno XT, den er större enn Questen og med mere finesser, men jeg foretrekker Questen, syntes ogsaa at styret paa Technoen var litt vel höyt. Det er ogsaa avhengig hvor gammelt barnet er. Er barnet rundt 6 maan hadde jeg vurderet Bee siden man kan se barnet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Bugaboo bee -ingen over, ingen ved siden, men prisen er drøy da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå