Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere som ikke får barnehage til neste år? Jeg har søkt fra januar, da snuppa blir 1 år i feb.. Men her er det nesten umulig å få plass, og har ikke råd til å gå hjemme med kontantstøtte desverre.. Er litt skeptisk til dagmamma, men har vel ikke så mye valg. Noen som har god erfaring med bruk av dagmamma, og hvordan gikk dere i tilfelle fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg skjønner at du er skeptisk til dagmamma, men må man så må man.Det fins jo så mye rart folk. Jeg har vært dagmamma til 15 forskjellige barn i løpet av 8 år. Egentlig så var det ikke så mange som spurte meg om forskjellige ting. Det overasket meg. Ta en god prat med dagmammaen og spør hvordan hun takler/hånterer de forskjellige ting. Sånne ting som grensesetting f.eks. Ta deg en lapp som du fører på ting som du lurer på, etter hvert som du kommer på de. Lykke til videre:-)

Skrevet

..og så er det sikkert lurt å høre med venner/ kjente om de vet om noen eller kjenner en dagmamma de kan anbefale. Jeg hadde nok heller ikke tatt en dagmamma uten å tatt en prat med henne for å finne litt ut hvordan hun er. Så bør man nok sjekke ut eventuelle referanser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...