Gå til innhold

Fortsatt strekk/vokse-smerter er positivt, ikke sant?

Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Tredje gang jeg er gravid, mistet første og har en gutt på ett år Har blødd alle gangene, men forskjellig og på ulike tidspunkt.

Er nå 6+2, og har fortsatt strekksmerter ved bråe bevegelser. Det betyr vel at det fortsatt vokser der inne? Merket såvidt ømme pupper før jeg tok testen, men ammer fortsatt så litt vanskelig symptom å følge med på. Er litt uggen/småkvalm om dagen, men kan jo komme av at jeg er sliten og bekymra også...

Blødde friskt blod som begynnelsen av mensen fra 3+0 til 3+5. Trodde først det var mensen, men den kom jo aldri skikkelig i gang. Fikk positiv test 3+6. Fra 5+0 har jeg blødd litt rosa hver dag. Fikk kjempeutslag for hcg på EL-test etter dette. Blir så usikker og lei pga blødningene. Skal få komme på tidlig UL, men har ingen dato enda.

Fortsetter under...

Såvidt jeg har fått med meg, jo flere symptomer du har,jo bedre er det.... Ønsker deg lykke til, og håper spiren din bare tuller seg litt og blir i hulen sin ;)

Håper du blir klokere,på en positiv måte, av en ultralyd :)

Takk for svar uglemamma! Godt å høre hva andre mener også!

Fikk faktisk innkalling i posten i går, så skal på UL tirsdag om ei uke :)

Er uansett godt å få vite hva som foregår der inne. Har det gått galt, så kan man på en måte forholde seg til det i stedet for usikkerheten!

Ja, usikkerheten er det verste uansett...Får man vite konklusjonen, trist eller bra, så kan man ihvertfall tenke framover. Forrige gang jeg mistet, måtte jeg gå i 14 dager uten å vite om jeg hadde mistet eller ei....Grusomt å gå slik "on hold"....

Skal krysse fingrene for deg på tirsdag. Tvi tvi og håper det beste :)

Har vært på UL i dag. Fikk se ett bankende hjerte. Veldig godt!!!

Spira var litt liten til å være 7+3, legen sa uke 6. Ble satt tilbake med junior også, enda jeg har vært bombesikker på EL. Spørs om spirene mine tar seg ei lita pause etter de har gjort seg gjeldende på graviditetstesten :) Fikk ny time om ca 4 uker for å få sett litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...