Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal kle på snuppi. Hun ligger jo lunt i vogna med teppe over seg, men det kan jo bli ganske kaldt i skyggen nå når høsten nærmer seg.

I dag var det 17 grader, og pappan hadde på seg strikkeganser fordi det var litt sur vind. Snuppi hadde på seg trøye, tynn lue, sparkebukser og en litt tykkere bomullsjakke i tillegg til 4 lags ullteppe i vogna. Er det passe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenn etter. Om hun er god og varm under teppene, i nakken og på ryggen er det helt fint. Her ligger ho ute i bukse og body, med dyne over. KJempefornøyd. Har vært god og varm hittil.

Skrevet

Jeg sliter litt med det samme,mi jente er 3mnd nå..

Men stol på deg selv,kjenn i nakken som "mastermind" også sier her.

Jeg har fått beskjed at det nesten er litt bedre at de er for "kalde" enn for varme..

Min jente var for varm i sommer når det var de grusomme dagene me skikkelig varmt,

da fikk hun røde varmeutslett på kroppen,men jeg hadde da ikke for mye klær,det var rett og slett så varmt å jeg hadde til tider hun bare i bleie og truse....

Men som sakt kjenn ofte i nakke/rygg å se om babyen er fornøyd,

for de gir fort beskjed viss de ikke er fornøyd...!!!

Det er mitt råd som jeg har fått fra andre erfarene mødre...

Jeg er førstegangs fødende så jeg er i samme båt..ler... Lykke til...

Skrevet

Synes også det er skikkelig vanskelig å vite.. Når man først akkurat har funnet ut hvor mye klær som er passe, så kommer det et væromslag og det blir noen grader kaldere eller varmere..

Det blir helt umulig for noen av oss å si om det er passe eller ikke.. Det kommer ikke bare ann på gradestokken, men mest på babyen din.. Hvor mye klær hun trenger er det bare dere som kan finne ut av..

Det er mer farlig om de blir for varme..

Som de andre her sier, kjenn i nakken og på ryggen, så merker du fort om hun er utilpass..

Skrevet

Det var mellom 15-17 grader her i dag og da hadde jeg på henne langermet body, strømpebukse og et strikketeppe. Hun var akkurat passe varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...