Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Grunnen til at jeg spør er at snart skal mannen min ha permisjon to av ukedagene, og siden jeg fortsatt ammer til hvert måltid så prøver jeg å ordne et lite lager av mm som han kan ha til de to dagene. Mini spiser 7 ganger i døgnet nå og får da grøt til to av de måltidene. Lurer også på om det kan gå ut over melkeproduksjonen at jeg blir borte fra Mini to ganger i uken. Kommer bare til å gå glipp av to måltider og tenker å pumpe meg mens jeg er borte, men det blir jo allikevel ikke det samme som å amme.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Gutten vår er straks 7mnd og spiser omtrent slik som din, bortsett fra at han får en halv porsjon middag i tillegg. Ammer også til hvert måltid, men ikke alltid han vil ha, da får han gjerne litt vann i stedet. Tror ikke du vil merke den helt store forskjellen om du er flink å pumpe deg til de tidene jr. pleier å spise når du er borte fra han. Om det er praktisk mulig kunne du kanskje fått til en ammepause når du er på jobb? Men går sikkert helt fint uten også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå