Gå til innhold

noen i uke 6/7 som ikke er kvalme?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt i uke 6 ennå (5+5), men er ikke kvalm i det hele tatt. Ikke særlig trøtt heller. Eneste symptomene er litt vondt i magen av og til, oppblåst og ømme pupper.

Tror det er normalt, så vi får satse på at alt er i orden og være glade for at vi slipper å være kvalme! :-)

Hei.

Jeg er i uke 6+2 og hverken spesielt trøtt eller kvalm. Har forfrerdelig ømme pupper og oppblåst i magen.Er også sår og øm i magen. Dette kommer og går, Jeg tok en extra CB jeg når symptomene tok en pause. Heldigvis fortsatt positiv.

Jeg er i uke 6 + 4, men har ikke vært kvalm overhodet. Håper jeg slipper det. Føler meg ikke gravid heller, men tre tester viser ikke feil.Eneste symptomer jeg har er ømme bryster. Skal ikke til legen før 1 september. Synes det er så lenge til.

Annonse

Oi, så mange heldigriser som IKKE er kvalme!

Jeg skal ha mitt andre barn, og jeg er EKSTREMT kvalm og uvel. Brekker meg hele tiden. Er stadig sulten/rumler i magen..er såå slitsomt å komme seg gjennom en dag på jobb der kunder skal hjelpes og du aller helst vil løpe mot toalette! Uffameg;-) Håper dette går over! Er snart i uke 8, og det blir bare verre og verre med denne kvalmen. Noen som kan trøste md å si at dt går over? hehe:-) Helt grusomt siden igen vet om graviditeten og du er såå uvel at folk ser rart på deg! Ble mye klaging dette, men fy f... så dritt dt er å være såå kvalm;-) hehehe! Kanskje det er ett tegn på at dt blir en gutt denne gangen? Jeg har lagt på meg 1,5kg og spiser heele tiden! hehe, kommer til å bli ei diger dundre i slutten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...