Gå til innhold

Noen som har barn som ikke vil starte med grøt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å fullamme til tulla var 6 mnd, men nå er hun 5 1/2 mnd, og virker som hun trenger mer enn det jeg har å gi henne.

Prøvde å gi henne maisgrøt igår, men det kom rett ut igjen, og hun ble rasende =/

Har også prøvd med litt mm, men det nekter hun også. Har forsøkt å gi med skjed/kopp/flaske, men hun nekter å svelge det..

Hmmmm..... Noen andre med samme erfaring? Hva gjør man da, dersom man ikke har nok melk?

Hun drikker jo av meg, kanskje hver/annenhver time nå, + 2-4 gng om natta, uten at det blir mere. Passer og på å drikke nok, men nå hjelper heller ikke det på produksjonen =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de ikke vil ha kan det ofte være lurt med en liten pause i prøvingen. Prøv igjen om 1 uke.

Skrevet

Tren litt med skje hver dag.

Vi har gitt tran på skje hele tiden, og han har da blitt vant til å ha den i munnen. Det går nok til slutt skal du se:-)

Skrevet

Har bare prøvd 1 gang da, så det er vel kanskje litt tidlig med en pause..hehe... Får bare prøve litt til.

Gir henne tran på t-skjed hver dag, og det tar hun. Men grøten likte hun ikke... Og ikke mme.. Vil bare ha pupp :P

Er vel kanskje for smaken er uvant. Får bare prøve igjen ;)

Skrevet

..ser jeg har skrevet i innlegget, at hun ikke tar mm. Jeg mente mme ;)

Skrevet

Min vil ikke ha verken grøt eller grønnsaker, hjemmelaget eller ferdigkjøpt. Men fruktpure derimot er det beste han vet :) Så da prøver jeg å venne han til litt forskjellig frukt først, og prøver å gi det andre innemellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...