Gå til innhold

Oppdatering fra pergojentene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med en liten oppdatering fra pergojentene her inne?

Jeg har nå akkurat en uke igjen til IKM, men har tenkt å teste til helgen....

Jeg har en del stikninger i nedre del av magen, og har hatt en eller to bittesmå blødninger i perioden etter el. Fysisk er jeg ellers helt normal.

I forrige uke følte jeg meg veldig positiv og følte at dette skulle fungere, men nå har jeg mistet motet og føler meg negativ....

Håper jeg bare er redd for å bli skuffet, og at det ikke er kroppen min som vet at jeg ikke er gravid!

IKM 25.aug, 26 pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint med en sånn tråd. Spennende og følge hverandre. Jeg er på dag 18 i dag, og det er 1.5 uke til ikm. Har hverken god eller dårlig følelse, men el-perioden har vært annerledes denne pp enn tidligere. Fikk kjempevondt i eggstokk/eggleder, ikke bare murringer, da jeg var på dag 14. Og vi har vært kjempeflinke og lagt inn aksjer nesten hver dag. Så, forhåpningene er jo der.

Nusken; Krysser fingrene for at spira sitter denne pp. Det er neimen ikke alltid like enkelt å holde motet oppe, og noen dager er tyngre enn andre ja. Du har en hel uke igjen til ikm, så det er jo ennå tidlig å kjenne symptomer. Får håpe det baller på seg av symptomer utover i uka;-) Ikke mist motet! Er dette 1. pergo-kuren du går på?

Jeg er på 2. enkle pergokur nå. 11. pp etter MA. IKM 28. aug.

Skrevet

Halla du.

Her er det lenge til ikm enda gitt...Dag 11 nå...hehe!

Men gud som jeg hater de kvisene....De popper jo opp i hele trynet...

JEG BRUKER IKKE HA KVIIIISER!!! *litt frustrert*

Ellers så har jeg ikke merka stort enda...Håper på mindre bivirkninger denne gangen da.( detter er kur nr 2)

Vet ikke om jeg har helt troen på det denne gangen heller da...Noen dager er jeg positiv....andre negativ...

Ikke så enkelt...

Ikm til meg er vel rundt 8.sept... hmm...pp....vi passerte hvertfall 40pp tidligere i år en gang...

Lykke til da jenter!

Skrevet

så gla'

Ja, dette er første pergokuren....

Aner liksom ikke hva som er normalt når man går på pergo!

Er det f.eks normalt med blødning mellom el og ikm?

Skrevet

Nusken; Om det er vanlig med blødning mellom el og ikm, vet jeg ikke. Kan det ha vært festeblødning kanskje? Vi krysser fingrene for det :-)

Jeg har hatt en del mensmurringer i går og i dag, men det behøver ikke bety noe. Det har jeg hatt tidligere også, uten å være gravid. Selv om jeg ikke helt har troen, lever jeg ennå i håpet.

Mysil; Ikke lett å holde motet oppe bestandig når en har prøvd så lenge. Har dere vært gravide i løpet av prøvingen? Jeg har vært gravid 2 ganger, så vet jo at vi kan. Men, nå er det altså 11. pp. etter MA. Første gangen jeg var gravid kom jeg til uke 25. Livet føles til tider urettferdig. Det er 3 år siden vi startet prøvingen. Sukk

Jeg har resept på to pergokurer til. Dersom spira ikke sitter da, vet jeg ikke helt hva vi gjør. Gynekologen min vil egentlige henvise oss til IVF allerede nå pga alderen min. Men, vet ikke om vi kommer til å prøve det siden jeg har mistet to ganger allerede.

Vel, det var et lite hjertesukk her i fra. Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Jeg også har MASSE kviser!! æsj og æsj...Jeg er på dag 19 idag. Har ikke noe murringer, EL slim eller noe smerter. Så dette her ser ikke så veldig lovende ut.. :(((

Skrevet

Hei hei...

Vi er i vår 8pp... denne mnd med pergo....Spennende..Fikk positiv el test (digital) i går...Mye stikkninger i går og i dag...Tørr liksom ikke helt å håpe på noe..Blir jo så skuffet når tr dukker opp :os

Har ikm 3 sept..

Masse lykke til jenter...Klem fra meg

Skrevet

Jeg har ikke følt meg gravid, ei heller at jeg har hatt EL... Og jeg har fått en SKIKKELIG BAD ASS VOND TR nå :-(

Da blir det dobble dose Pergo denne PP!!!!

Skrevet

Så synd da, Stephmom!

Lykke til med neste runde!

Jeg er totalt utslitt i dag! Holdt på å sovne på bussen på vei hjem fra jobb etter en helt normal arbeidsdag som vanligvis ikke er noe problem! Men nå vil jeg bare sløve i sofaen og gjøre ingenting.... Har fortsatt murringer forresten, men blødningene har stoppet....

Skrevet

jeg knuste tıl med en STOR FEIT POSITIV 7 dager før IKM

Nå er jeg akkurat kommet tıda jeg skulle hatt mens men spıra er her enda heldıgvıs. krysse fıngra!!!!

Skrevet

herlıghet saa rar skrıfta ble sorry for det

er ı syden skjonner dere hehe

fınner ıkke komma-tasten heller

Skrevet

Nå skal jeg teste i morgen tidlig! Er så spent at jeg holder på å dø!

Skrevet

Hei damer!

Titter inn her, jeg :-)

Jeg skal i gang med min første Pergo-kur snart, har igjen 3 dager av Primolut-kuren min. Har PCO, og håper dette kan få litt fortgang i det. Har hatt svært uregelmessige menstruasjoner de siste årene, og er egentlig lettet over å ha funnet en årsak etter mye om og men.

Hvis noen av dere mer erfarne Pergo-damer vil dele noen erfaringer, så setter jeg stor pris på det :-)

Skrevet

Da kom mensen her................

Neste pergo om 3 dager hvis jeg orker alt dette styret en gang til.... Har slitt veldig på psyken min....

Skrevet

dag 16 her...

skikkelig press i magen i dag...enten så har jeg el i dag eller i løpet av 2 dager...

men er gubben hjemme da....nei :(

så her blir det nok enda en runde med pergo sikkert..

føler meg super negativ for tiden...mister helt troen på dette her :(

men men....det går vel over...må vel klamre oss fast til det lille håpet

Skrevet

Hei:) Skriver meg inn her jeg og;)

Har gått på min 6. pergokur nå, er på dag 22 i syklussen, merker litt "murringer" på den ene siden.... Kanskje el er litt sent ute!(?)

Var hos gyn sist for litt over 3 mnd siden,og de tok litt forskjellige prøver av både meg og mannen, skulle sende det inn til riksen, men ikke hørt noe enda:/

Er vel bare og veeeente da! Noe jeg som dere sikkert begynner og bli mektig lei av!

Men en dag, så ligger vi nok alle på sykehus, med en liten baby i armene.....:)

Skrevet

Hei, hei. Da ga ikke pergokur nr 2 noen uttelling heller. Tanta kom som om hun var bestillt i går på ikm. FAEN! Nå blir det en mnd uten prøving siden sambo skal ut på reise. Kanskje like så greit at kropp og sjel får seg en liten pause.

Nusken; Jeg skjønner så godt hva du mener. Skjønt - det er jo liten trøst. Håper du har kommet deg over den værste skuffelsen nå, og er i gang med ny pergokur. Uansett hva du velger denne mnd., Lykke til!

Og lykke til til alle dere andre også. En dag blir det våres tur!!!

Skrevet

Jeg er i gang med 1. pergokur. Er i min 1. pp også, men siden jeg har pco og delt livmor bl.a. så fikk jeg pergo med en gang denne gangen. Har et barn fra før som er 15 mnd og tiden er inne for å prøve å lage søsken til småen. Brukte 18 pp på småen....

Har igjen 2 dager med pergo og IKM er en gang seeent i september hvis jeg regner 35 dagers syklus. Har så uregelmessig syklus at det er ikke lett å beregne.

Forrige gang gikk jeg på dobbel dose pergo og slet veldig med bivirkninger. Denne gangen er det enkel kur og kjenner ikke til noe bivirkninger ennå.....

Jeg har vel ikke helt trua på at det er gjort så fort denne gangen altså. Sist gikk det på 2. runde med dobbel pergo....

Skrevet

Vi droppet pergo denne måneden....

Hverken psyke eller kropp følte seg klar for det...

men vi prøver selvsagt likevel, og så prøver vi pergo igjen neste måned....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...