Gå til innhold

Kjærlighetstips for å vinne tilbake eksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i nogenlunde samme situasjon som meg... og klart å finne tilbake til eksen.. Noen tips til hvordan jeg kan overbevise han om at jeg elsker han over alt på jord...? Flørte, middager, brev... hva som helst...

Jeg var utro mot han i april i fjor.. Vi hadde nesten ti år bak oss... og en sønn på to år da.. Ja, jeg vet.. Jeg var dum. Ingen unnskyldning for å være utro.. Er klar over alt dere har lyst til å si, men jeg har lært, og straffer meg selv for dette enda.. Men uansett...

Etter hendelsen, så prøvde vi litt fram og tilbake, men det nytta ikke.. Jeg var blind og tok ikke "i mot" alt han prøvde å gi og vise meg da..

Må nevne at vi har hatt mange tøffe perioder i forholdet.. Han har slått noen ganger og ja, hatt det litt tøft.

Men vi flytta fra hverandre, deler poden 50-50, og det fungerer veldig bra. Har en god tone oss i mellom nå.. Han hadde ny dame en stund, og jeg ny type..

Vi har aldri "glemt" hverandre.. Snakker om det jevnlig... Men han har sagt mange ganger at han har bestemt seg for at det aldri blir oss igjen, men hjertet og magen sier noe annet. Han tør ikke sette seg ned å kjenne på de virkelige følelsene sine.

Han har tilgitt meg. Men er redd, og det skjønner jeg godt. Men hadde han sagt at det aldri kan bli oss igjen, og ment det 100%, så skulle jeg latt det ligge. Men jeg vet han ikke virkelig mener det... og da blir ting så mye vanskeligere å la være.

Har flere episoder hvor han ringer meg når han har drukket, og sier litt av hvert. i positiv retning.. Flere ganger har jeg sovet der og vi har hatt det som plommen i egget. Men når søndagen kommer, så får han panikk og "unnskylder" seg for det han har sagt og gjort og ber meg glemme det. Skjønner jo at gutten er redd, stakkar, jævla svin som jeg var og såra han. Men det må jo ligge noe bak når han hele tiden tar kontakt, tar opp samtalen ang oss... Uff, vil så gjerne ha tilbake min elskling og pappan til gullet...

Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og er villig til å gå til verdens ende og tilbake for å bevise han hva jeg vil...

Jeg har tenkt mange tanker på hva jeg kan gjøre, og hvordan jeg skal gå fram til han.. Vi har snakket en del om å prøve å finne på ting sammen.. Be han på middager og sånn...

Men har noen av dere opplevd noe lignende, eller bare har noen tips og råd til meg...

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke for å være slem, men om du har vært utro og han har slått, så syns jeg ikke dte høres ut som noe bra forhold å ønske seg tilbake til.

Men om dere har en god tone og du virkelig vil det så får du vel bare prøve deg da? Kanskje ta det opp med ham nå når det har gått litt tid.

Skrevet

Jeg vet.. Jeg forventer ikke at noen skal forstå det... Hehe.. Men vi er som skapt for hverandre. Vi har begge tilgitt det dumme som har skjedd... Men vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å klare å overbevise han... =/

Skrevet

Hva med å skrive et godt, gammeldags kjærlighetsbev hvor du forteller akkurat hva du føler? Mulig han synes det er teit, ellers så smelter han...:)

Får ofte sagt mer skriftelig enn muntelig:)

Lykke til:):)

Skrevet

jeg syns et brev var en fint ting. da får man sakt det man mener å han får tid til å tenke. det går an og bestille m&m med skrift på. kanskje bestille noen røde sånne med "Xxxx du er alt for meg" eller noe og sende med korte? (aner ikke hvor mange bokstaver det er plass til altså)

Skrevet

Til å begynne med burde du jo ikke være sammen med noen annen mann hvis du føler sånn for eksen. Dårlig gjort mot den nye typen og eksen vil jo ikke få bevis på at du er seriøs, egentlig bare beviser du at du fint kan være utro igjen.

Annonse

Skrevet

Jeg er alene.. =)

Han syns det var lettere når jeg var sammen med eksen, for da visste han at jeg var opptatt og ikke tilgjengelig...

Nå syns han det er verre, så lenge jeg er tilgjengelig.. men han utnytter det jo ikke...

Ikke lett dette her altså... =/

Skrevet

Det var ikke dumt.. Vet han har tatt vare på alle brevene jeg skrev til han mens jeg gikk på folkehøyskole for mange år siden.. Så vet han smeltet av de brevene.. =)

Skrevet

Jeg dytter litt på denne jeg =))

Skrevet

hei=) prøv brev som nevnt ovenfor og legg med sånn godteri som det står ting på.. du får det på mat butikken ultra og flere.. det er sånne søte bamser på pakkene og så står det alt mulig.. elsker deg for altid.. du vil altid være i mine tanker.. og masse i den duren der. får det i sjokolade plater og gummibears.. har smelta jeg vertfall når sambo kommer med sånne innimellom =0) verdt og prøve vertfall =)

masse lykke til =0)

Skrevet

bare hyggelig =)

de er kjempe søte må sees er vanskelig og forklare hvordan det ser ut =)

men tror kankje de er midt i blinken for deg fordi det står en hel masse forskjellige "budskap" på de.

og du vil garantert finne noen med riktig "meding" for deg =)

Skrevet

Er du sikker på at du virkelig vil tilbake til han og at det ikke bare virker mer fristende nå som du ikke har han? Det må jo ha vært en grunn til at du var utro mot han?

Annonse

Skrevet

Hmm.. Er vanskelig å forklare.. Men vi hadde en fryktelig dårlig periode da... Alt var bare på hue.. Gikk på fest, traff en fantastisk gutt, som virkelig kunne behandle en jente med respekt.. Og ting gikk som det gikk. Skulle aldri ha gått sånn, men jeg mista hue, og ja.. Ingen unnskyldning, men gjort er gjort ihvertfall. Trodde gresset var grønnere på andre siden.. Men langt i fra.. Pappan til poden er mannen i mitt liv. Vi har 10 år bak oss... Med mange gode stunder, men dog en del dårlige.. Men jeg har lært mye etter dette.. Og vet, innerst inne i hjerterota mi så er det kun en ting jeg vil, det er å få han tilbake. Leve et trygt og godt liv. Vi har lært begge to...Og vet at vi kan få det godt sammen igjen.. Men jeg må bare klare å få han til å kjenne litt på de virkelige følelsene sine.. For det er det han er redd for.

forventer ikke at dere skal forstå det, jenter... Men det er bare sånn det er. Vi er som skapt for hverandre, han og jeg =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...