Gå til innhold

Positiv og negativ test?

nygift87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens

Nå er jeg bare kjempe usikker her. Føler at det er noe på gang inni magen min men er redd det bare er innbildning. Er skikkelig oppblåst noe jeg aldri er, er kvalm, syt vondt i hodet og har litt sånn mensmurring pluss stikking på venstre side av mange. Har tatt en del tester nå men har verdtlitt tidlig tror jeg, de har verdt negative. Men til morningen i dag tok jeg en fra lavpristest og den viste en svak strek, altså to streker. Men tok en i kveld også å den var negativ. Så nå vet keg ikke helt. Har ikke fått mens og blir veldig forvirret av to forskjellige tester. Noen som har hatt liknende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første hvis du skal teste tidlig så må du ta morgenurinen.

så jeg vil anbefale ta en ny gravidtettest med morgenurinen

Skrevet

Tok en ny i dag dette var en CB test og den var negativ og det var på morgenurin. så da var det vel ikke noe :o( Men kanskje en annen gang. Synes fortsatt det var rart den ene var positiv da men det er vel sånn som kan skje.

Skrevet

hvis du vil vite helt sikkert.

kan du ta med en urin prøve til legen og få vite det helt sikkert

Skrevet

Jepp.. håper jo det er noe men tror ikke det egentlig lenger, men jeg synes det er så merkelig å få en positiv test også plutselig er de negative. Men har ikke fått mens enda så det er da fortsatt håp. takk for svar:o)

Skrevet

I dag kom tante "rød" på besøk så da var det ingen spire likevel:o( får vel vente litt da :o) Kos dere alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...