siddismamma Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Vi skal ha Maxi Cosi Cabriofix bilsete, og lurer på om det kan være greit å kjøpe en Quinny Zapp paraplytrille til å ha liggende i bilen. Tenker at det kan være greit å klikke bilsetet på dersom vi plutselig finner på at vi skal noen kjappe ærend (er ganske spontane av oss, og ikke alltid gode på planleging). Vi reiser også en del, og tenker at den kan være ok å ta med på flyplassen sammen med barnesetet, slik at babyen slipper å være i bæreselen hele tiden. Er det noen som har erfaring med denne trillen? Er det evt noen andre triller som passer sammen med Cabriofix.
Minnie Mom Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Vi har den slik som du beskriver. Ligger inni bilen (får plass foran bilsetet til babyen) så tar ikke noe plass i bagasjerommet. Bruker den hver dag når jeg henter storebroren i bhg, da triller jeg henne med meg og så slipper hun krabbe på det møkkete gulvet i bhg. Veldig greit når man skal småhandle litt, inn og ut av bil, kanskje sover babyen så da er det greit å slippe å ta h*n opp av bilstolen. Kan absolutt anbefales. Som trille er den også veldig fin, det eneste negative er at man ikke kan legge ned ryggen. Men ellers er det helt genial.
siddismamma Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Takk skal du ha, veldig nyttig tilbakemelding. Andre som har erfaringer å dele, evt andre triller som kan brukes i steden?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 liker den super godt jeg.....veldig praktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå