Gå til innhold

Crinone og blodfortynnende

aube

Anbefalte innlegg

Hei

Etter to MA fikk jeg crinone og blodfortynnende når jeg ble gravid for tredje gang. Legen sa da at jeg måtte begynne på det så snart som mulig. Det kan godt hende dette hjalp for jeg aborterte ikke, men så ble det oppdaget en feil ved fosteret i uke 13 som førte til senabort i uke 16.

Jeg snakket med legen igjen nå for å spørre om jeg burde hive meg på medisinene med en gang hvis jeg ble gravid igjen, men da sa han at det ikke hastet sånn. At jeg kunne begynne på det en eller annen gang i uke 4-6. Høres ikke dette merkelig ut? Når har dere andre fått beskjed om å begynne?

Jeg har litt igjen fra sist så jeg vurderer å bare begynne så snart jeg tester positivt. Er det lurt? Burde jeg snakke med legen først og ikke ta saken i egne hender?

Fortsetter under...

Hei, jeg har nettop fått dette. Og er en mnd på vei. Legen min sa at jeg burde egentlig ideelt sett ha begynt før jeg ble gravid, men at det gikk bra å begynne nå. Kanskje legen din vil ha deg på et hormon-opphold? Aner ikke hvilke grunner han har,men kanskje de er reelle?

Vanskelig å si...

Har aldri tenkt over at denne behandlingen kanskje kan få fostere, som egentlig hadde blitt skilt bort før, til å bli? hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...