Gå til innhold

Kan noen hjelpe oss med en lek vi kan ha i et bryllup til en god vennine av oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stede for å lage en sang el. tenkte vi at vi kunne ha en litt stilig lek... Har dere noen gode idèer til oss?

Skrevet

I et bryllup jeg var i fikk de nærmeste vennen til brudeparet hver sin ballong med et nummer på.

Så under hele middag nå er det tid for ballong 1 osv.

Også stod det "Kari" og "Per" skal lage middag til dere (eks. 11 juni).

Eller lørdag 11 des. skal familien XXX ta med deres familie på lekeland osv.

Sånn gikk det gjennom hele året, samme datoen hver mnd som var den datoen de giftet seg på. Så de fikk jo feiret hver mnd. med noen gode venenr. Var faktisk bare 2 ting som ikke ble gjennomført...

Skrevet

Jeg vet ikke om det går under lek, men kan jo nevne noe vi gjorde i vårt bryllup...

Mannen min er ikke nevneverdig glad i å tale og jeg ville ikke at han skulle få ødelagt dagen med grusomme nerver før brudens tale. Så toastmaster listet opp en rekke spørsmål på forhånd som han stilte oss annenhver; litt om oss, hvordan vi møttes osv - da ble folk mer kjent med oss og vi kunne fortelle f.eks hva som gjør at vi er så utrolig glade i hverandre i en noe mer uformell versjon. Ble som et lite intervju. Var utrolig koselig og gjestene sa etterpå at de synes det var et flott innslag.

Dere kan jo lage morsomme spørsmål osv, det blir alt hva man gjør det til selv egentlig :)

Jeg husker jeg leste i et av de norske bryllupsbladene et forslag - stol leken under middagen... ja jeg ser min 90 år gamle bestefar fyke rundt med tallerken i handa og meg med 3 meter slep hahaha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...