Ralla34 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Vil prøve å bli gravid igjen, kan jeg slutte midt i brettet? Får nesten aldri mensen med de pillene, så jeg vet ikke hvordan syklusen min er nå uansett, har det da noe for seg å gå brettet ut?
<3 girls <3 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 jada,det kan du..spiller ingen rolle når du slutter..mensen kommer når den ikkje får di hormonenne den trenger for å holde seg borte..så da er det bare å vente i spenning til den kommer,så er de bare å begynde å produsere..lykke til:)
KineMI Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Gjorde det jeg Sluttet pga blødninger og blødde vel en uke etter siste pille. Bestemte oss for å prøve å bli gravide da, har snakket om det tidligere. Fikk el ganske sent etter siste pillen da, på dag 21 eller 22 tror jeg det var
Ralla34 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Blir så spennende dette her! har en på 3 år fra før, føles leeenge siden jeg holdt på med dette...;o) Jeg håper eggløsning kommer tilbake raskt, noen med erfaring på det? Hvor lang tid tok det etter dere sluttet med minipillen til kroppen var i gang igejn? Takk for svar forresten:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå