Gå til innhold

Hunterstøvler...størrelser??? HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg et par Hunterstøvler. Regner med at jeg handler på nett...

Noen med slike som forsøke å beskrive hvordan støvlene er på størrelsen og i passform. Evnt om fleeceinleggene du kan kjøpe til tar mye "egen" plass?

Har vanligvis 37 i sko, men hender at jeg velger 38 i vinterstøvletter. Kommer selvsagt an på størrelsene og form.

Men jeg går aldri ned til 36, for å si det sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg leste "Hundestøvletter", hihi:P

Jeg bruker vanligvis 37 i sko, men har vel omtrent alltid 38 i vintersko, men så er jeg fan av å ha litt tjukkere sokker på vinteren, selvom de er forêt. Vet ikke helt hva hunterstøvler er da, men, hadde gått for 38, lettere å ta på en ekstra sokk om de skulle være for store liksom;)

Skrevet

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt,men lurer på hvor du skal bestille de??Lille vinkel sko eller?

Skrevet

jepp

Skrevet

De er store i str!

Ett tips: Kjøp de på ebay isteden, der er det flere som selger de, helt nye og du kan velge farge og str. Jeg betalte 584,- inkl frakt for nye Hunter støvler, dvs 1/2 pris. Og så kommer toll på 234,- i tillegg. Kort leveringstid også.

Jeg bruker 36/37 men bestilte 35/36 faktisk!

Skrevet

Jeg bruker 37 og kjøpte også 37 i Hunterstøvlene. Synes de passer perfekt. Men nå har jeg ikke hatt tykke ullsokker i dem ennå.

Kan du ikke gå i en butikk og prøve før du bestiller?

Skrevet

Er de 234,- tollbehandling og moms?

Skrevet

Helv... dager på jobb, stressa mann, og to unger i bhg. Har ingen motivasjon til å drasse de med til byen og den ene butikken jeg antar selger dem her i byen... :S

Så tenkte jeg å bestille dem, så de kommer før helga. Skal på "kysttur" med sjø og sikkert regn.

;)

Skrevet

Ja det er det!

Skrevet

må bare få komme med en liten kommentar. hvis du har litt store legger altså litt over gjennomsnittet, bør du gå opp en str. jeg er slank og hunterstøvlene i str 38 sitter rimelig tight rundt leggene. bare ett lite tips. ikke laget for litt store jenter med andre ord. de blir videre rundt leggene ved str 39 og oppover...

Skrevet

har du mulighet for å ta leggmålet på dem?

Skrevet

Er 37,5 i omkrets rundt tjukkeste område på leggen...

Skrevet

desverre ikke hjemme for øyeblikket. men jeg er 34 cm rundt leggene på det tykkeste, har litt å gå på men ikke mye når man har bukser på. håper det var til litt hjelp:)

Skrevet

Hmm, og googlet meg fram til at de er 37 i omkrets på leggen i str 38...

Hmmm følte meg med ett litt feit her. Jeg som trodde jeg var ganske normalvektig...

Om ikke annet: tykklegget!

Skrevet

Takk for hjelpa ;)

Kanskje jeg sparer en tusenlapp?

• 2 uker senere...
Skrevet

Ville bare si at jeg endte opp på str 37. Passer fint med ulvangsokk, og er GODE å gå i.

He, he - som om noen brydde seg...

Skrevet

Huntress Hunters bred model er om man har litt kraftige legger.

Hunter Original & Huntress Måleskema

Størrelse UK

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Størrelse Euro

35/36

37

38

39

40/41

42

43

44

45/46

Hunter Original

Læg omk. i cm

36

37

38

38

39

40

40

41

42

højde af støvlen i cm

38

38

38

41

41

41

41

41

41

Ca. mål indvendig i cm

22½

23½

24

25

25,8

26½

27,3

28,0

29,0

Huntress (bred model)

Fås kun i grøn og navy

Læg omk. I cm

39

40

40

41

41

42

-

-

-

Højde af støvlen i cm

36

36

36

36

36

36

-

-

-

Støvlerne fås i følgende farver:

Sort, chokolade, navy blå, aubergine, grøn, rød, lime. Lilla, lys lilla, lime, pink og fuchsia (skrigende pink)

Vi kan

Skrevet

I alle dager... Ble noe rart da jeg kopierte. I stedet for loddrett, så skal det leses vannrett... F.eks: Str UK 3= 35/36, i omkrets legg: 36, høyde støvel: 38, innvendige mål ca 22.5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...