Gå til innhold

Vet noen dette? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 10 uker. Ammingen fikk jeg aldri til å fungere pga veldig vondt og jenta mi tok ikke puppen. Nå er det så og si ikke mer melk igjen. Går det ann å få opp produksjonen igjen ved å pumpe og pumpe og pumpe? Eller er det sånn at når jeg har sluttet og det er tomt, så er det tomt? Følte på mange måter at jeg ga opp litt for lett....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ammehjelper her.

Det er viktig at barnet er sugevillig om du vil relaktere. Om hun ikke vil, så spørs det om dette ikke går denne gangen. Pumping kommer til å ta bort mye tid fra deres samvær og det kommer til å slite på deg. Er det virkelig verdt det? Vi snakker om å investere i en elektrisk dobbelpumpe og pumpe begge bryst mellom 8-12 ganger i døgnet, 15 min hver gang. Det er mer enn 2 timer. OM barnet er sugevillig nå så kan du gi melken på hjelpebryst istedenfor flaske (se på ammehjelpen.no), da slipper du å pumpe i det hele tatt.

Det kan bli helt annerledes med neste barn!

Personlig synes jeg at du kan kose fint med baby og klappe deg selv på ryggen av at du ihvertfall gjorde et forsøk. Ønsket om å få det til kan du ta med til neste barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...