Gå til innhold

Advarsel - Hankø spa hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Nå skal dere få høre om dårlig service osv fra Hankø spahotell. Jeg og venninnnen min bestemte oss for at vi skulle ha litt husmorferie så vi fant ut at vi skulle ta en tur på spahotell. Hankø var ikke langt unna og de hadde tilbud for 1845 kr pr pers. Dette inkluderte en overnatting (lør-søn), 4 retters middag, frokost og lunsj, pluss 50 min spa behandling. Vi valgte begge en ansiktsbehandling. Det var ikke noe problem. Fikk hver vår time og gledet oss.

Fredag startet problemene. De ringte og sa at den ene time kunne vi dessverre ikke få grunnet sykdom. Etter mye frem og tilbake klarte jeg å få en massasje på søndagen etter lunsj. Det fikk gå selv om det var litt vanskelig i forhold til avreise osv.

Lørdag en halv time før vi ankom så ringte de igjen. Vi kunne heller ikke få den andre behandlingen. Denne gangen hadde de store problemer med å finne ett alternativ. Vi fikk beskjed om at de gjorde alt de kunne for å finne en løsning. Noe som betydde at vi ikke kunne være langt fra hotellet. Pluss var at vi fikk spise lunsj også denne dagen.

Litt utpå dagen så ringte de. De hadde ledig tid allikevel hvis vi kom med en gang. Vi var bare utenfor så det skulle ikke bli noe problem. Venninnen min tok denne timen. Det viste seg at behandlingen ble tatt i en lunsjpause så den varte bare 25 min.

Til middag ble vi tilbydt ett glass vin hver siden vi stilte opp så raskt. Det skulle bare mangle. Sjefen kom bort til oss under middagen for å spørre om det gikk bra etter behandling. Vi kommenterte at det bare var 25 min. De skulle så se om de fikk til noe mer i dag søndag. Etter noen timer fikk vi beskjed om at de fikk fikset en 25 min behandling til. Ja vi hadde nå fått vår tid men det er ikke slik man foretrekker det. En behandling på 50 min er ikke det samme som 2*25.

Etter krangling om avslag på prisen så fikk vi minus 250 kr. Vi aksepterte det, men kan ikke si jeg anbefaler dette stedet.

Siden min behandling ble så sent på dagen så hadde jeg betalt før behandling. Skulle ha aroma massasje. Dette fikk jeg av en som ikke hadde gjort dette tidliger. Aromamassasje skal som regel bestå i masse olje slik at massasjen blir lettere å utføre. Han tok det i hendene men han var så tørr på hendene at det var ikke mye olje som kom på ryggen min. Følte som jeg ble massert med sandpapir.

Sånn for å ikke virke sær. Det var ikke særlig mange gjester som var fornøyd denne helgen. Selv brudeparet som var der fikk ikke det de hadde bestilt. Champange, frukt og frokost på sengen dukket aldri opp.

Huff og huff - anbefaler ikke Hankø spahotell

Fortsetter under...

Skrevet

Var litt for rask på trykkern der.. en mail iallefall.. Hvis man betaler så mye for EN natt så bør man jaggumeg få det man betaler for og mer til spør du meg..

Skrevet

Det var jo en rekke uheldige hendelser og dere fikk jo bra kompensasjon (gratis lunch, vin, avslag). Synes at du er litt sær, ja...Sorry:)

Skrevet

JA vi var ikke nådig for å si det mildt. Pratet med flere av sjefene. Det får være grenser for hva man skal akseptere.

Annonse

Skrevet

Har selv en bakgrunn i Hotell bransjen, og det jeg gjerne skulle like og vite er; Hva kunne de ha gjort for og gjore dere fornoyde? Synes personlig det hores ut som om de provde og tilfredstille dere så gpdt de kunne. Lunsj, extra vin, spurte hvordan det gikk med dere osv. Hotel personale er kun mennesker de også, og mennesker blir syke. Ikke alltid man kan snu på en fem oring og få folk til og stille opp til og dekke andres skift. Litt annerledes og finne noen som kan utfore aroma terapi enn noen som kan stå i resepsjonen liksom.

Synes også du er litt sær egentlig...Men, skjonner at du ikke var helt fornoyd.

Skrevet

Dette var veldig trist å lese, for dette er motsatt av hva jeg forbinder med hankø fjord hotel.

jeg og min mann har vært der opp til flere ganger, og kommer til å reise dit igjen. Spa behandlingen er en selvfølge der. Hadde til og med vår bryllupsnatt på dette hotellet. Har ikke en eneste ting å utsette på våre opphold der.

Tipper det var manko på bemanning den dagen, og at de prøvde å løse det på den beste måten som uheldigvis ikke ble godt nok.

Skrevet

Hei Partyoffive

Det er mye de kunne gjort for å gjøre oss fornøyde. Greit vi fikk lunsj og vin men behandlingen vi fikk av personalet var ikke akkurat bra. Selv om det prøvde å finne noen behandling til oss så var det hele tiden vi som måtte gå etter deres pipe. Vi kunne ikke bevege oss særlig langt fra hotellet da vi måtte løpe for å få en behandling med en gang. Det er et meget fint området på øya så vi hadde planer med å gå lange turer og kose oss. Vi hadde tross alt bestilt ansiktsbehandling til ett vist tidspunkt.

Ja personalet er mennesker de også, men det er kunden som skal være fornøyd. Som jeg også skrev i innlegget så var det dessverre ikke bare oss. Tydelig at hotellet hadde en skikkelig dårlig helg.

Om de ikke finner noen som kan utføre aromaterapi så bør de kanskje heller tilby en behandling som den personen kan tilby.

Tenk også de brudeparet som ikke fikk det de hadde bestilt. Det er en kjedelig start synes nå jeg.

Skrevet

Synes ikke du er sær og når du først betaler så mye, så forventer du å kose deg og. Detter hørtes ikke ut som noe kos, når dere måtte vente ved hotellet hele tiden og tørr massasje kan mann liksom få hjemme. Ikke noe særlig bra kompinsasjon med glass vin til maten spørr du meg!

Skrevet

Ja vi gledet oss veldig til å slappe av og virkelig kose oss men sånn ble det altså ikke. Vi fikk totalt pr per en lunsj, ett glass vin og 250 kr i avslag (de siste måtte vi krangle oss til, ble tilbydt 100 kr). Med andre ord vi fikk litt kompensasjon men jeg vil heller ha betalt den vanlig prisen hvis jeg hadde fått det jeg bestilte.

Skrevet

KJedelig når slike ting skjer men nå er det en gang sånn at de ansatte på Hankø er mennesker de også og sykdom/opplæring + andre uforutsette ting kan skje.

Hotellovernatting, 4 retters middag og lunsj + 1 spabehandling for 1845 kr er billig i utgangspunktet.

Skrevet

Joda jeg er helt enig i dette Dronningen men kundene bør få service når slikt skjer. Bare måten så mange ble behandlet på.

Men når du tenker på det er det virkelig så billig med 1845 *2 som deler et dobbeltrom. Normalt ville kanskje rommet koster rundt 1200 kr. Det er 600 kr pr per, 700 kr for den behandlingen som inngår. Frokost er alltid med i prisen. Da er det lunsj og middag som skal dekkes opp for 550 kr. Det er jo en bra pris for maten det. Det er ikke innkludert drikke til måltidene.

Annonse

Skrevet

Nå fikk de jo strykkarakter hos vg som hadde testet fasilitetene og de har jo i tur og rekke sagt opp stillingene sine både hotelsjef, direktør etc... Terningkastet på 2 i vg sin børs taler vel for seg selv!

Styr unna, pengene rett ut i lufta!

Skrevet

Hadde jeg vist det så hadde jeg nok ikke reist nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...