Gå til innhold

Småduppe babyen i sjøen...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden nå i september og gutten min er da 5 mnd...Har lurt litt på hva som er for tidlig å småduppe dem i vannet....han er veldig varm av seg og kaldsvetter mye og jeg tenker i den varmen.

Nå i sommer på de verste dagene med varme har jeg bare tatt litt vann på hånden min og tatt på bena hans,i nakken og litt i hode..er jo der han er varm.

Hva gjør dere for å hjelpe de små i varmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linus har badet mange ganger i sommer, det har hvert ca 25 grader i vannet og alt for varmt på stranda, så bade måtte vi alle.

Han er nå 2,5 mnd gammel.

Om vannet er godt (som det bruker å være i syden) ville jeg badet småtten ja. God tur!

Skrevet

Å så godt å høre:)Har lissom vært redd for at det har vært for tidlig jeg....men stakkar det er jo varmt for dem:) Men du har duppet hele han under lissom,utenom ansiktet ?ikke bare tatt vann på han?

Skrevet

vi drar og på ferie i september og mini er da 4 mnd. jeg har tenkt å bade han litt i bassenget om det er varmt..;) han elsker å bade i basseng hjemme iallefall..;)

Skrevet

Han har bada ja, holdt han under haka for å sjekke "svømmekunnskapene".

Skrevet

hehe...

Ja ja da kan jeg slappe litt mer av enn å gå å syns synd på han i varmen...det var deilig:)

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...