ikø29 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Heisann:-) Jeg skal ha uttak i morgen og vi skal ha icsi. Forrige gang hadde jeg uttak tirsdagen og mannen på mandagen. Vet noen om det er sansynlig at vi begge skal ha uttak i morgen? Lykke til alle sammen :-)
Mille38 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Heisann, vi har alltid hatt samtidig. Trodde ikke noe annet var mulig jeg. Lykke til hvertfall:)
ikø29 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Det er nok ulik praksis rundtom :-) Da satser vi på at begge skal i ilden i morgen. Takk for lykkeønsker :-)
ikø29 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 hei igjen:-) jeg holder til i Haugesund. Har hentet ut 7 egg i dag. Forige gang var det 13 og synes det er litt rart med så stor forskjell men pytt pytt. Det er tross alt kvalitet som gjelder- ike kvantitet :-) Hvor holder du til?
Mille38 Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Hei igjen, 7 er jo supert det:) Som du sier ikke alltid kvantiteten som gjelder. Hvor mange av de 13 sist som ble befruktet da? Jeg holder til på Haukeland i Bergen nå, har også hatt 2 forsøk hos Hausken. Blir spennende for deg å se i morgen hvor mange som er befruktet da:) Lykke til fra meg!
ikø29 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Forige gang var det 5 eller 6 som var beruktet. Håper på noe lignende denne gangen. Det blir veldig spennende i morgen,ja. Alt er lettere denne gangen, føler jeg. Vet hva som skjer og alt det. Nå krysser vi det vi har for at alt går bra og at vi får et mai-barn :-) Vi ble gravide forrige gang òg men desverre mistet vi. Ønsker virkelig ikke å oppleve det en gang til.. Hva med deg? Noen positive opplevelser så langt?
Mille38 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Jeg har få egg, på det meste fått ut 4. Ikke blitt gravid på noen av forsøkene, men ble gravid på egen hånd mellom det tredje og det fjerde forsøket. Mistet desverre jeg også i uke 12. Skulle faktisk hatt termin i dag...Hvor langt var du på vei?
ikø29 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2008 Jeg var heldigvis ikke så langt på vei. Fikk blødnnger allerede da jeg var 4+3 og gynekologen mente embryoet hadde sluttet å utvikle seg før 4. uke. Jeg er glad for at jeg ikke var kommet lenger...Følte ikke til graviditeten før det gikk galt. Trist at du mistet i uke 12!!!! Det som er en mager trøst er at du vet dere kan få det til på egenand.. Det er vanskelig å ha termin. Jeg vet min òg noe som jeg egentlig ikke synes er så kult. Det ville vært bedre å ikke vite. Datoen nærmer seg med stormskritt. Jeg håper du klarer å ta vare på deg selv i dag. Det er trirst uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå