Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha med 5 mnd gammel baby til New York. Noen som har tips om hva som er babyvennlig å gjøre der? Må jeg ha med bilsete for å kjøre taxi eller har de andre regler? Og hvordan takler jeg tidsforskjell ift babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i New York i fjor-uten barn, men kan jo prøve å hjelpe deg litt... Hadde da en gutt på 2 år og jeg var veeeldig glad for at han ikke var med. Men det er jo annerledes med en liten baby da. Vi bodde midt på Time Square og der var det veldig mye trafikk og støy hele tiden. Ikke mye barnevennlig og det var ikke mange barnevogner å se der. Men Central Park er jo bare herlig. Stille og rolig, masse gress å strekke seg ut på og flott turområde! Vi tok også båttur ut til Frihetsgudinnen o.l.Der var det god plass til vogn.Ellers er det jo lite man trenger å gjøre for babyen, man kan jo dra på de vanlige turistattraksjonene. Som transport ville jeg unngått taxi, kø overalt iallefall i de mest trafikerte delene av New York. Fryktelig tungvint. Ville heller satset på undergrunnsbanen. Men er ikke sikker på om det er heis til å komme seg ned, men de har jo handikappede der også......

Ellers så har jeg ingen erfaring med baby i New York, vi så som sagt nesten ingen barnevogner der. Tungvint med vogn,fortauskanter, masse mennesker og køer. Men nå skal ikke jeg ta fra dere gleden, lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...