Mamma til to tette Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hver morgen har jeg våknet med sprengte bryster, da er det gjerne 6-7 timer siden siste amming. Men i dag har begge bryster vært helt myke hele dagen. Fikk nesten følelse av at det var null melk men hun har nå spist, svelgt og vært fornøyd i dag også. Betyr det da at melken har stabilisert seg og neste spreng blir på et økedøgn?
tvilling73, 05/07 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Det høres sånn ut. Var det slik med den første også?
3småtroll♥ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Har nok bare stabilisert seg ja. Jeg også har det slik noen dager- føler meg helt tom, men lillemann spiser og er fornøyd. Men plutselig kommer de sprengte brystene tilbake:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 jeg har ikke hatt spreng på flere mnder jeg, men har plenty av melk. Det vil jo stabilisere seg etterhvert og du vil lage den melken som barnet skal ha, når barnet skal ha den. På meg virker det som om at jeg produserer etterhvert som gullet spiser.
Mamma til to tette Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 Ok, bra å høre! Ble litt bekymret i morges men kan jo bare kikke bort i kurven på en liten babyjente som ligger strak ut og virker helt stappmett he he. Med forrige barn fikk jeg ikke til amming så har ikke så gode erfaringer å ta av, masse forskjellige faktorer til det som fødselsskade, stramt tungebånd, stress osv osv men helt andre forhold denne gang heldigvis.
tvilling73, 05/07 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Deilig å slippe de sprengte brystene... :-) Jeg fikk heller ikke til amming på nr 1 av flere årsaker, men hun er 10 mnd nå og etter en trøblete start har det gått fint i mange mnd nå heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå