lillegull:) Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 det skal ikke stroppes fast det vel?? det fra 0-13 kg mener jeg.. på det etter skal jo stroppes fast i setet foran men det skal vel ikke det første der man har basen??
lillegull:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 ja, det vet jeg, men på de litt større setene er det stropper som sitter i setet som skal festes i bilen, det skal man vel ikke på de med base, holder å feste selen i basen?
Bobine Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ikke noe stropper, nei. Bare selen gjennom basen. http://www.akta.se/upload/pdf/manualer/Logico_S_Nordic.pdf her er bruksanvisningen med feste-illustrasjoner og det hele
stoltmammatilenjente Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg har den samme bilsetet. Hvis du har base til den, så skal selen festes i basen. Håper at det var det du mente da
2 hjertegull :) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Kun basen som skal festes med sikkerhetsbeltet i bilen ja, også må det være riktig høyde på støttebenet.. Så klikker man bare stolen på basen.. Det er jo dette som er så genialt Vi har akkurat samme stolen.. + graco trilla som hører med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå