Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei, hvordan er formen? Skulle ønske jeg også hadde UL i morra. Er litt nervøs for cyster enda. Ellers er jeg ikke helt i form. Litt hodepine og kvalme som kommer og går. Tar det som et godt tegn på at medisinene virker. Hviler litt innimellom og det hjelper. Du må ha lykke til på UL i morra:-))) Gleder meg til å høre hvordan det har gått:-)))
♥ DAME Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Heihei Pysekatten )) Har nett kommet hjem fra hytta, den er tv og PC fri, hehe. Har ikke strøm der ute, så der lager vi hjemmelaget pizza i vedovn, mmmm )) Masse stearinlys og henter vann i elva, (nett som i gamledager) er sååå koselig. Ellers kjenner jeg noe greier i magen, har fått fryktelig mye kviser, hadde litt hodeverk etter jeg begynte med spray men det har gitt seg ) Kvalme merker jeg ingenting av, hmmm. Det er nok individuelt... Du kan vel få en UL hvis du ber om det ) Du kan jo fortelle at du er veldig engstelig, det pleier å hjelpe ) Er du sykmeldt nå da?? Jeg hadde en sykedag for 12 dager siden. Sto opp om morgenen, fikk mens med veldige menssmerter og var ubeskrivelig trøtt, sov da i 13 timer, klarte absolutt ingenting ( Tror det er bra hvis man kjenner noe, medisinene virker nok da )) UL i morra, gleder/kvir meg. Mannen skal være med og holde meg i handa )) Da blir det bedre (pyse som jeg er) ) Vi snakkes i morgen Pysekatten. Få mannen til å lage en kopp kakao og hente varmeflaske til deg ))) Klem fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Åhh det hørtes bare utrolig deilig ut med sånn hytte. Det er sånn hytte vi ønsker oss. Ikke sånn fancy greier på fjellet. Det er ikke hytter spør du meg;-) Jeg får mindre kviser av disse medisinene. Merkelige greier, men er jo veldig individuelt. Jeg kan helt sikkert be om en UL, men får vel smøre meg med tålmodighet til fredag. Er ikke såå lenge å vente. He he. Men er veldig spent. Håper ikke jeg må gjøre dette så mange ganger til. Jeg er forresten mellom jobber for øyeblikket. Sa opp jobben min som jeg var helt vanvittig lei og har hatt anledning til å være hjemme i denne tiden vi har hatt forsøk. Det har gitt meg ro og jeg føler meg veldig priviligert. Jeg sov 12 timer i natt så en merker en trenger søvn oppi alt dette. Så bra du skal ha med mannen. Du er ingen pyse. Jeg kjenner også at jeg har blandede følelser før disse ultralydene. Vet aldri hva en får se. Redd for skuffelser. Men vi to skal klare det denne gangen:-))) Gleder meg til å høre hvordan det har gått i morra. Lykke til:-)))
♥ DAME Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Heihei Pysekatten )) Da var denne UL over Gikk så fint. Vondere når det er en mann som gjør det Fikk en kvinnelig i dag og hun var så forsiktig ) Husker ikke nøyaktig, men jeg hadde 17 follikler tilsammen. 9 på venstre side som var mellom 8 og 12 mm store. Og 8 på høyre side som var mellom 8 og 17 mm store. Er det bra? Vet ikke helt hva som er midt på treet men.... Blir nok ny UL på meg fredag tenker jeg. Ååå, nå er det ikke lenge igjen for oss )) Gleder meg egentlig mer enn jeg kvir meg, selv om uttaket forige gang gjorde ganske så vondt ( Meeen det er jo over på 10 min ) Heldig du som får mindre kviser. Jeg hadde ingen forandring første gangen... Gleder meg også til å høre hvordan det går med deg på fredagen )) Tvi tvi til oss )) Klem fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Heisann Askepott:-))) Så godt å høre at alt så bra ut. Jeg tror det er veldig bra antall og str. Ikke bra hvis det blir for mange, da går kvaliteten ned, men dette tror jeg er veldig bra. Er så spent til fredag. Blir gøy og sammenligne. He he. Jeg har UL kl 12, men har litt kjøretid så er ikke hjemme før 16 tenker jeg. Kan virkelig kjenne det begynner å nærme seg for oss. Håper du får et bedre uttak denne gangen. Jeg kjente det også godt forrige gang, men var mest bare ubehagelig. Ikke noe jeg gleder meg til, men er heldigvis fort gjort. Jeg er er så spent så spent;-))) Håper virkelig det er vår tur nå. Krysser alle fingre og tær for oss nå:-))))))) Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå