Gå til innhold

Babybio 25 aug 13.00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann jenter!

Da er vi tilbake i byen etter mange, lange uker i pensjonat hos bestemor og bestefar! Gleder meg masse til å se dere igjen.

Jeg er klar for å treffes først på Deli de Luca... vet de nemlig har god kake der..... Har ikke spist kake siden treff med vipspips i frognerparken for en hel evighet siden!

Klem I&I

Annonse

Men vi må vel på cafe før eller etter? Blir ikke rom for skravling når en ser superhelter i tights....

Jeg er med Kvikklunsj der, cafe og:)

Men først må jeg se om jeg kan hehehe....men tror det skal gå greit. Store J har startet i ny barnehage denne uka, med lille J og meg på slep...

Fru Strand: Tar du med stellematta jeg glemte igjen er du søt???

Hei alle

Hvis dere ser i treff teksten så treffes vi først på deli deluca, denne ligger på andre siden gaten av Saga Kino. Der finnes det nemlig sitt platser. Klokken 1130. Får vi ikke plass der går vi til en av de andre kafferne som ligger i området. Det er å lurt at kjøpe billetten litt tidlig, da det pleier å bli litt trangt når kinoen skal begynne.

Klem M+L

Annonse

Blir rett på kino for oss og... dersom planen min går. Tenkt meg på trening på elixia colosseum. Trener noen andre der forresten? Hyggelig å gå sammen :)

Litt greit å på forhånd (skryte av..hihi??) si at jeg skal gå, da MÅ jeg liksom!

Talast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...