Gå til innhold

GRATULERER KATHRINE!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, oj! Dette gikk fort! Fikk rier kl 01 natt til søndag, kom til sykehuset litt før 10 og Hans kom 12.14 Og det ble vannfødsel på meg. Dette var ikke planlagt. jeg skulle bare sitte oppi der og kose meg, men fikk pressrier med en gang jeg satte meg. så jordmor foreslo at vi gikk for en vannfødsel. Jeg syns dette var bra, men har ingenting annet å sammenligne med

Hans var 3570 gr, 54 cm og lys i luggen.

Nå har jeg kommet hjem, og skal få til et liv som småbarns-mor. håper det går fint.

Jeg har sett etter deg, Synnøve!!! Håper det skjer noe snart!!!

Plutseig kommer jeg på et treff! Vi sees!

klem Kathrine og Hans :)

Hei igjen:)

-Vannfødsel høres veldig spennende ut!! Gleder meg til å høre litt mer om det altså.. Men da får du vel ikke noe smertelindring da?? Jeg som elsket epiduralen min sist... hehe

Jammen ser det ut til at du har hatt en ganske fin, men også en kanskje tøff fødsel?? Når det går så fort som hos deg da!!

-Håper alt er bra med dere alle, gleder meg til å se Hans. Ligner han på deg el Arne da?? :)

Klem Lene

Ingen smertelindring, nei. Så det var gørr, gørr vondt å få pressa ut det hue!! Men jeg var visst flink, sa jordmor! ;)

Vet ikke hvem han ligner på enda. Kommer vel trekk etterhvert som kan ligne en av oss. Men han har bena og føttene til Arne= lange og tynne!! :D

Annonse

Høres ut som en drømmefødsel egentlig:) Kunne tenkt meg vannfødsel eller å ligge i badekar, men det kunne jeg ikke sist pga igangsetting med drypp. Sikkert behagelig å ligge i badekar. Gleder meg til å se ham:)

Det er ikke morro å presse ut hodet, men det går jo egentlig veldig fort over også da. Og når han er ute så er det plutselig ikke vondt lenger. Fantastisk system:)

Gratulerer så mye til deg:)

Ida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...