Gå til innhold

11 dager over IKM men tør ikke å teste

Håp73

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd å bli gravid i 5 år uten hell. 2 IVF og venter nå på 3. forsøk. Nå har jeg gått 11 dager over IKM, men tør ikke å teste enda. Har opplevd det samme et par ganger før da testene var negative. Har munnsår inne i munnen, vimsete, emosjonell, men tror at dette kanskje kan være psyken som lurer meg. Blir sint på meg selv fordi jeg kan tro at jeg kan være gravid. Har jo vært så mange skuffelser, og synes jeg har vært så flink det siste året til å ikke tenke så mye på det.

Hvordan og når fant dere ut at dere er gravide? Noen med lignende erfaringer?

Setter stor pris på litt støtte. ;o)

Fortsetter under...

Hei!

Det er spå tøfft med sånne ned turer, men vi var si samme situasjon som dere 2 negative forsøk hadde prøvd i 4 1/2 år og gikk å ventet på forøk nr 3...jeg skulle til akupunktør og tok en test for å være sikker på at jeg ikke var gravid for da kulle jeg be akupunktøren stikke slik at jeg hadde mensen i rute til forsøk nr 3...men mnd etter det 2 mislykkede forsøket var vi blitt gravide på egenhånd! Og det mente legene at ikke skulle gå.... Jeg hadde tatt en test hadde jeg vært deg, nå har du sikkert litt heiste skuldre og du får slappet av...ja...kanskje ikke helt om den er positiv da for det klarte ikke jeg før det var gått en 7 uker...

Krysser fingrene for dere!!

Tusen takk for positive ord!! Og gratulerer med mirakelet på vei! ;o)

Jeg blir så utrolig glad når jeg hører slike solskinnshistorier.

Jeg tok en test idagmorges, men den var dessverre negativ. Merkelige greier. Jeg er jo alltid i rute, og har så stabile sykluser. Men nå er jo dette tredje gang det skjer iløpet av 4 år, så jeg var jo forberedt på at testen var negativ. Likevel håper man jo.... ;o)

Lykke til med graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...