Tingeling med 2 troll Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei.. Jeg har planer om å kjøpe Bære-sjal.. Er det noe som kan tipse meg hva jeg kan kjøpe og hvor mye det koster..? Fint om du veit hvilken butikk som selger det.. Har en liten gutt på 3 uker.
Har to herlige gutter! Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei jeg har et helt nytt bæresjal da vi ikke fikk lille gutt til å bruke det, pakkert det ut og sammen igjen. Kjøpte det på babyshop og kostet549 så kan seløge det for 400,- hvis du er interessert. Det er elastisk i olivengrønn fage. Hvis du er interessert ta gjerne kontakt
Davids mamma Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Du kan jøpe det på vanlige babyutstyrsbutikker stort sett, eller på nett: lotusbarn.no f.eks. De koster fra 400 kr og oppover. (De fysiske butikkene tar gjerne mer for de samme, og de har lite utvalg) Kjøp ett elastisk ett som sjal nr 1, senere kan du gå over til vevd, tror de er noe dyrere. Du kan lese mer om sjal og bæring på tettinntil.no. Lykke til!
trude lutt Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Anbefaler et elastisk sjal. Det har jeg, og det er helt vidunderlig å bære lillesøster på 5 uker i det. Kjøpte mitt på www.baretoy.no, og det kostet ca 600 tror jeg. Heter Sino.
Tingeling med 2 troll Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Hei Født på Termin. Jeg er veldig intressert i det bære sjalet ditt. Hvordan gjør vi det?? Kan du sende det til meg?
Ranveig R Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Eg kjøpte Moby bæresjal frå www.lotusbarn.no Ca 400kr. Super service/kjapp levering. Elastisk sjal er best til så små. Har brukt mitt sjal frå dag 2 (hadde det med på klinikken) og har kost meg kvart øyeblikk det har vore i bruk. No er tuppa 9,5 mnd og antagelig mellom 9 og 10kg, så i det siste har eg gått over til bæresele på ryggen. Men brukte sjalet MASSE dei første 8-9 mnd. Viss eg er så heldig å få ein baby til ein gong skal sjalet vere med på klinikken igjen!
Rivjerntilkjeft Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 altså, spørs om jeg er dum her nå, men hvordan knyter man bæresjalene da? er det med en "bruksanvisning"?
Har to herlige gutter! Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Cindy84 Det er elastisk bæresjal som jeg kan sende til deg på oppkrav, er ikke det best? Har du mail adr kan vi avtale mer der
badass_suburban-mom Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Det ligger instruksjonsvideoer ute på youtube,de viser kjempebra åssen man knyterog setter i ungen:-) bl.a:
Tingeling med 2 troll Skrevet 18. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2008 Hei Født på termin. Jeg har bestil på lotus. no kjøpte et Moby bæresjal. Så da trenger jeg det ikke.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 Jeg har kjøpt mitt elastiske bæresjal på www.sleepywrap.com, er veldig fornøyd med det og ikke minst med prisen; ca 250nkr inkl porto:-) Det kom i postkassa ca en uke etter at jeg bestilte det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå