Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Nå har vi kommet så langt at vi har klart å godta at vi ikke får barn sammen,så nå blir det donor.. skummel tanke synes jeg...

Vi skal gjennom det offentlige og det står da mellom Rikshospitalet og Haugesund.

Er det noen som har vært til behandling på noen av disse plassene?

Blir veldig glad for all info jeg kan få..

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er singel så har jeg selvsagt ingen erfaring fra Norge selv, men jeg har hørt at Haugesund skal være veldig flinke, i utlandet er faktisk Porsgrunn kjent som en veldig bra fertilitetsklinikk.

Lykke til med valget, blir sikkert bra:)

Skrevet

Tusen takk for svar..

Masse lykke til til deg og.:)

Skrevet

Hei!

Ser det er noen dager suden du skreiv men svarer i håp om at du ser det =)

Jeg er i samme situasjon og valgte Riksen. Jeg er fornøyd med dem, men kan dessverre ikke vise til resultater ennå... ruger nå på et donorbefruktet egg!

Hører også Haugesund har gode resultater så dette finner dere ut av! Er det noe jeg kan hjelpe med må du bare sende meg PM

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Vi måtte bruke donor, i og med min mann ble streil ellet sykdom. Brukte Riksen, og det ble full klaff på første forsøk! Synes de var proffe og koslige folk der oppe. Snuppa vår er 3 nå, og er verdens søteste!

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for at dere har gitt meg svar..=) hjelper litt på å høre fra andre i samme situasjon.

Vi er ikke kommet i gang riktig ennå..skal til samtale hos legen vår for søknads skriving neste tirsdag.

Er uutholdelig å gå å vente på denne måten...men er jo ikke noe man kan gjøre enn å vente....=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...